11. Díl

10.6K 454 22
                                    

" Samantho!" Vtrhla ke mě do pokoje matka s křikem. Chytla jsem se za hlavu a se vymrštila do sedu. " Jak si to představuješ takhle se opít?!"

" Prosím tě matko. Ještě než na mě budeš jakkoliv dál řvát, tak si prosím představ, jak by ti bylo, kdyby tě třeštila hlava a někdo by na tebe řval. Jinak jsme prostě s Bredem šli na párty. Za to se snad nestřílí ne?" Podívala jsem se na ní a její naštvaný výraz mluvil za vše. Bez dalšího slova odešla z pokoje a já hlavou praštila do polštáře, i když to nejlepší nápad nebyl.

  Vstala jsem, vzala jsem si ze skříně čisté oblečení a spodní prádlo a vešla do koupelny. Dala jsem si sprchu a následně splnila další ranní hygienu.

Vyšla jsem z pokoje a zamířila si to rovnou do kuchyně. Ve skříňce si našla ibalgin a zapila ho vodou.

" Nepřeháněla si to včera trochu?" Zasmál se Bred a já po něm hodila jen vražedný pohled. " Nemyslel jsem to zle. Jen že si se tam poprala s jednou holkou, rozbili jste tam skleněný stůl, musel jsem tě dotáhnout do auta, dostat nějak do baráku, což šlo mimochodem hodně špatně, když jsem tě pomalu tahal po zemi kvůli tomu, jak si byla hrozně nepříčetná a nenápomocná. Dál jsem tě musel nějak dostat do vany, protože si byla od krve, což dokazuje i ten monokl pod okem a roztrhlý ret," ukázal pod moje oko a na můj ret. " a k tomu všemu bylo asi nejtěžší tě dostat do pyžama, protože si nahá začala běhat po celým baráku a řvala si zaklínadla z Harryho Pottera. Pak když už jsem tě konečně dostal do pokoje a zamkl, aby si nemohla znovu utéct, sis pustila  písničky a začala stále nahá tancovat před otevřeným oknem, tudíž jsem musel zatáhnout závěsy. Když už jsem to udělal, tak si ležela na posteli s roztaženýma nohama a říkala, že ho tam chceš. Asi po další půl hodině namlouvání ti, že se s tebou nevyspím, protože si ožralá sem tě dostal do pyžama a já se v půl páté konečně dostal do postele." Dokončil svůj proslov o mém včerejším vyvádění a já jen stála s otevřenou pusou a sklenicí vody v ruce. " Nekoukej tak blbě."

" Takže mezi námi nic nebylo?" Zeptala jsem se pro jistotu ještě jednou.

" Ne. Když je člověk opilý a nevnímá to, je to k ničemu. Až budeš střízlivá a budeš přede mnou zase roztahovat nohy, pak se můžem dohodnout, kočko" mrknul na mě a při procházení kolem mě mně plácnul po zadku. " Jinak.. tvoje postava vypadá líp nahá než když si oblečená.. nechceš zase nahá běhat po domě?" Zasmál se a vcházel do obýváku.

" Idiote!" Zařvala jsem na něj a z obýváku se jen ozval smích.

Jen počkej! Tohle si vypiješ!.

My Bad Step Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat