" Adame, dones prosím tě skleničky z kuchyně." Řekl Bred a uvelebil se na gauči. Zapnul repráky a přes telefon pustil písničky. Já si sedla do křesla a koukala na pro mě stále neznáme kluky.
" Jinak.. Sam, tohle je Tomy, Lukas, Jonh a v kuchyni je Adam. Kluci, Samantha." Pozdravila jsem je a snažila se zapamatovat jejich jména. Tomy- Blonďaté vlasy, hnědé oči, dokonalý úsměv, perfektní postava. Lukas- Černé vlasy, modré oči, ďolíčky při úsměvu. John- Hnědé vlasy, modré oči, jemně pohatý obličej, plné rty. A Adama už si pamatuju.
Adam stále nepřichází. Zvednu se a jdi za ním.
" Jsi tu snad poprvé?" Zeptala jsem se a Adam se otočil.
"Ne to ne, ale nikdy jsem nebral wiskovky.. kde je máte?" Poškrábal se na zátylku a uculil se.
Přešla jsem k lince a otevřela horní skříňku. Natáhla jsem se pro skleničky a přes fakt, že jsem věděla, že se už takhle mé krátké burgundy kraťasy vytáhnou nahoru. Sundala jsem je na linku, otočila se a zasmála se při pohledu na Adama. Jeho pohled z mého zadku přešel na mé oči.
" Sam.." zašeptal a já přešla k němu. Dala jsem mu ruce za krk a přisála se na jeho plné rty. On začal ihned spolupracovat a přesunul ruce na moje pozadí. Zmáčkl ho a já se usmála do polibku. Chceš si hrát, Hm? Pomalu jsem jednou rukou sjížděla po jeho těle k jeho chloubě. Jemně jsem ji zmáčkla a ucítila, jak začíná tvrdnout. No jako určitě se nemá za co stydět.. Vzdychl a já ho zmáčkla znovu.
" Bred by nebyl rád, kdybych pokračovala.. Vem skleničky a jdeme zpátky." Tohle mě tak hrozně baví. Provokovat je a pak koukat jak trpí.
Pleskl mě po prdeli a já se jen zasmála.
" Samantho!" Procedil skrz zuby a já na něj vyplázla jazyk. " Chceš válku? Máš jí mít!"
ČTEŠ
My Bad Step Brother
Teen Fiction" Bejb, stejně se mi jednou poddáš." Odvětil Bred a přeměřil si mě pohledem. " Na to zapomeň Stylesone! To bych radši skočila bungee jumping bez lana!" Řekla jsem znechuceně a otočila se směrem ke kuchyňské lince. " Skákat můžeš leda tak na mě." Uc...