20. Díl

8.2K 320 26
                                    

Tak jo.. co se to sakra děje? Jsem zamilovaná do kluka kterého nikdy nemůžu mít? Kdy, jak a proč..?

"Samantho, pohni! Nechci zase přijít pozdě!" Zaslechla jsem řev Breda z přízemí.

"Už jdu!" Zařvala jsem na zpět a vzala si batoh. Do ruky si vzala bíle nike boty a sešla schody. Obula se, vzala si helmu a nasedla za Breda. Dokonale voní.

U školy slezu, sundám si helmu a podám ji Bredovi.

" Počkám na tebe po škole tady." Usmál se a já jen letmo kývla.

Ve skřínce jsem si vzala věci na biologii a šla na hodinu. Opět nám paní Heingerger vysvětlovala buňky rostlin. K čemu mi to v životě je?!

Zbytek dne uběhl celkem rychle. Po škole jsem šla automaticky na parkoviště za Bredem. Měl kolem sebe svou známou partu. Všechny jsem pozdravila a vzala si od Breda helmu. Tak nějak počítám s tím, že jedou všichni kám. Ostatně jako vždy.

Doma jsem si odhodila věci v pokoji a šla si udělat oběd. V kuchyni jsem si vzala sluchátka a poslouchala to, co zrovna začalo hrát.

Bylo mi více než na sto procent jasné, že dneska tu zase budou ti zakomplexovaný idioti. Je pátek, takže budou pít. Mám se k nim přidat nebo ne?

Zvonek mě vyrušil od připravování mé svačiny složené z ovoce a müsli tyčinek. Otevřela jsem dveře a před sebou spatřila známe tváře. Jak jsem si je tak prohlížela, tak jsem přeci jen všechny neznala. Jedna neznámá, dokonalá osoba.

" Čau kočko, sejdem se v obýváku." Se smíchem jsem vztyčila prostředníček a zavřela dveře. Šla jsem si pro svačinu a vyběhla po schodeck do pokoje. Hodila jsem rychlou sprchu, a při převlékání snědla svačinu. Špinavé nádobí jsem dala do kuchyně a v tu dobu vo jsem chtěla vlézt do obýváku jsem zaslechla neznámí hlas.

" Kdo je vlastně ta hot girl?" Zeptal se neznámí.

" Marco! Přestaň jí říkat hot girl! Pravidla jsou jasná. Koukej si jak chceš, ale na ní ani nesáhneš. Kluci se s tím smířili. Vyrovnej se s tím jak chceš."

" Fajn.. šéfe." Uchechtl se a radši změnil téma.

Tak co ti sakra je, Brede?!

My Bad Step Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat