15. Díl

9K 392 16
                                    


" No tak mi ukažte, co umíte." řekla jsem zdejším roztleskávačkám. Začali mi představovat jejich choreografii na píseň Shape of you od Eda Sheerana. Neměli to špatné, ale hodně věcí bych udělala jinak.

" Tak co na to říkáš?" Zeptala se Sarah a já se usmála. 

" Vypadá to dobře, ale hodně věcí bych udělala jinak. Jestli budete chtít porazit mou bývalou Heisverdskou - střední, budeme muset ještě hodně trénovat." Čekala jsem, že bude třeba naštvaná, sice jsem to nějak nezkritizovala, ale i tak. Jsem ráda, že to vzala v dobrém a budeme mít o 3 hodiny týdně víc tréninků.

Doma jsem hodila tašku do rohu pokoje a šla rovnou do kuchyně. Bred tam měl návštěvu v podobě jeho kamarádů.

Neřešila jsem to a obývákem prošla do kuchyně. Do uší jsem si dala sluchátka a pustila si písničky. Začala jsem si zpívat song s názvem Recovery a začala si připravovat těsto na lívance. Z lednice jsem si vytáhla čerstvé ovoce a a dala si ho na linku. Pohybovala jsem boky ze strany na stranu. Nakrájela jsem si jahody na půl a banán na kolečka. Dala jsem smažit lívance a přitom jsem si tancovala. Měla jsem uvolněnou mysl a jediné, co jsem měla v hlavě byl text písně.

Po skončení písničky jsem uslyšela hlasy jak říkají: " Kámo, měl si pravdu. Má fakt libovou prdel. S tím jak s tady s ní kroutí mi bude stát i za týden." Vypla jsem si písničky a dál poslouchala jejich zajímavý rozhovor, aniž by o tom věděli.

" Ty vole.. Nejradši bych přes tu linku ohnul a na tvrdo ojel." Řekl pro mě neznámí hlas.

" Adame, uvědom si před kým to říkáš. Jediný kdo jí tu může ohnout, jsem já." Rozpoznala jsem hlas Breda a zároveň zjistila jméno dotyčného. 

" Kámo.. kurva.. neříkej, že bys nás nenechal." Hodně jsem zadržovala smích. Dala jsem si lívance na talíř a lžičkou na ně dala tvaroh. Posypala jsem je borůvkami, malinami a nakonec dala jahody a banán. 'Náhodou' mi spadla borůvka a já se pro ní i s vyšpuleným zadkem ohla.

" Říkám vám, já jsem jedinej kdo bude tuhle holku s libovou prdelí šukat." Sundala jsem si sluchátka a otočila se na ně. 

" To nemáte nic lepšího na práci než mě očumovat a dohadovat se o tom, kdo mě může ohnout a kdo ne?" Zasmála jsem se, když ztuhli a nevěděli co říct. " A jen tak pro informaci, když budu chtít, můžu spát klidně i s Adamem.." Všichni jeho kámoši co tu byli, jsou fakt nehorázně sexy. Tímto jsem zjistila, který z nich je Adam. Vysoký, hnědovlasý, zelené oči, plné rty, dokonale vypracované tělo. Jooo.. dala bych si říct.. Adame? My si toho ještě hodně užijeme..

Vzala jsem si jídlo a šla do pokoje.



My Bad Step Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat