25. Díl

4.6K 142 74
                                    

"Bože vypadne odsud Marco!" štěkla jsem po něm a on pohled sjel na Lucase.

"Znáš pravidla Luku." řekl a zavřel dveře.

Lucas se začal rychle oblékat a vyběhl ze dveří za Marcem. Uslyšela jsem jen pár hlasitých slov z jejich konverzace a tak jsem přes sebe hodila župan a vyšla na chodbu.

Oba se na mě otočili a já viděla naštvaný výraz Marca a zděšený výraz Lucase.

"Nic mu říkat nebudu. Pro tenrokrát.  Ale jestli se to bude opakovat, jdu za jim hned." Řekl, otočil se a šel dolu za klukama.

Podívala jsem se Lucasovi do očí a viděla zklamání, vztek a lítost zároveň. Neřekl ani slovo, jen zakroutil hlavou a vešel do pokoje.

"Lucasi notak.." klepala jsem na jeho dveře. "Otevři dveře prosím.." nic.

Zalezla jsem k sobě do pokoje a zamkla se. Sundala jsem si župan, hodila rychlou sprchu a zalezla do pokoje.

..

Vzbudila jsem se a má nálada nebyla o nic lepší. Udělala jsem ranní hygienu a šla se nasnídat. Dole už seděli všichni, kromě Lucase.

"Dobré ráno." pozdravili a já jen kývla nazpět.

"Stalo se něco?" zeptal se Bred a já jen zakroutila hlavou.

Vzala jsem si jogurt a do misky borůvky a šla zpět do pokoje. Zamkla jsem se a i se snídaní si sedla na postel. Zanedlouho jsem slyšela klepání na dveře. 

"Sam, můžeš mi prosím tě otevřít? Co se děje?" Bred.  Neodpovídala jsem, otevřela si notebook a pustila si nahlas písničky.

"Sam, sakra otevři ty dveře!" Bredův křik by teď vzbudil i sousedy kilometr daleko. Vstala jsem, odemkla a otevřela dveře.

"Co je?" Odsekla jsem.

"Můžeš mi vysvětlit, proč se chováš jak 13ti letý, urážlivý fakan?" Koukal se na mě stylem, jako bych byla já ta, co všechno zkazí.

"Ty i ty tvoje debilní pravidla se můžete vzít za ruku a táhnou do prdele." Zabouchla jsem dveře a znovu zamkla.

"Co to meleš?" pustila jsem si znovu písničky a nechala ho, ať se vyřve a nakonec byl klid.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 14, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My Bad Step Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat