16. Díl

9.2K 387 13
                                    

Někdy si myslím, že obdivovat interprety je zločin. Hodně lidí mně odsuzovalo kvůli tomu, jakou hudbu poslouchám. Jsem celkem ráda, že zde to neni. Mohu si poslouchat koho chci, a nikdo na mně nekřičí, ať tu hrůzu vypnu, nebo ať si to dám do sluchátek, že to poslouchat nebude.

Už od šesti od rána poslouchám písničky a za boha nemůžu znovu usnout. Je víkend kruci, mám vstávat až tak v jedenáct.

Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Udělala jsem raní hygienu a rozhodla se jít si zaběhat. Už jsem fakt dlouho nebyla, to si musím přiznat. Oblékla jsem si sportovní oblečení, sešla schody, obula si boty a vyšla ven. Zavřela jsem za sebou branku, do uší si dala sluchátka a vyběhla. Vůbec nemám tušení kam běžím a je mi to celkem i jedno. Potřebuju si jen pročistit hlavu.

Po příchodu domu, jsem si sundala boty a vyběhla schody. Je osm hodin. Nechci tu být jediná, kdo je vzhůru a tak pomalu otevřu dveře do Bredova pokoje a potichu docupitám k jeho posteli. Mám ho vzbudit stylem, že mu něco provedu, a nebo ho vzrušit? Vybrala jsem si variantu B. Odkryla sem mu peřinu, naklonila se mu k uchu a začala ho hladit bo boku.

" Brede, vstávej." Řekla sem něžně a z boku přešla na jeho dokonale vypracované břicho. " Bredee." Zopakovala jsem a pomalu mu sjížděla rukou k jeho chloubě. No jako.. Určitě se nemá za co stydět. Až po té, co jsem jeho chloubu jemně stiskla, otevřel oči.

" Sam." Vzdychnul a já se škodolibě usmála. Lehl si na záda a já si mu sedla na boky. Seděla sem na jeho chloubě. Dala jsem si ruce vedle jeho hlavy a jemně jsem pohla bokama. Jeho zavření očí mě ujistilo, že ho to vzrušuje.

" Víš, Brede," pohla jsem se dopředu a dozadu. " jen jsem nechtěla být sama vzhůru." Řekla jsem potichu milimetr od jeho rtů a lehce jsem se o ně otřela. Slezla jsem z něj a zasmála se.

" Samanto, tohle nemůžeš myslet vážně!" Řekl naštvaně. " Co s tím mám jako dělat?!"

" Vyhoň si ho, zlato." Poslala jsem mu vzdušnou pusu a opět se zasmála.

" Tak tohle, si kurva ještě odskáčeš!" Zavřela jsem dveře a šla se převléknout.  Sakra.. A co mám jako teď dělat? Sama jsem teď momentálně nadržená.. Začínám uvažovat o tom, že varianta A by nebyl tak špatný nápad.

My Bad Step Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat