Yeşil Diyar - Türler

32 2 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Slaixler 

-İnsanboylarında zayıf ağaçlara benzerler. Ama gerçekte çok hızlı büyüyen birsarmaşık gibi şekil değiştirebilirler. Dini olarak oldukça bağlı bir toplumdur.Kendilerinin "Ormanların annesi " denilen devasa bir ağaçtangeldiklerine inanırlar. Yeşil kıtanın kalesi ve çevresindeki arazi nüfuslarınınen yoğun olduğu bölgedir. Önemli olaylar - Slaixler,kış zamanlarında en pasif hallerini alırlardı. Yine bu zamanlardan birlikte"Kış budaması" denilen türün tamamını yok etmeye odaklı bir saldırıyamaruz kaldılar. Bu saldırı Ejderkralları isimli bir tür tarafından yapılmıştı. Neredeyse yokolacakken konsey tarafından kurtarıldılar. istikrar - Halk/devlet - Devlet kültürü slaixlerdepek geçerli değildir. Her kabile birbirinden farklı hareket eder, fakatbirbiriyle ilginç bir uyumları vardır. Kültürel. Kesin olmasa da bazı dedikodulara göre Slaixler ortak bir kovan zekasınasahipler. Bunun anlamı, birbirleri ile bağlılar. Birbirlerinin düşüncelerini,aklından geçenleri bilebiliyorlar. Belki de o yüzden birbirleri ile neredeysehiç kavga etmiyorlar. Slaixler et ya da bitkileri yemezler. Etler onlarınbedenlerine girerse kalıcı yaralar bırakır(insan vücuduna giren civa ya daradyasyon gibi) Bitkileri ise tüketebilseler de yamyamlık olarak gördükleriiçin tüketmezler. Onun yerine topraktaki mineralleri yerler. Bu mineralleri isekök kibi olan ayaklarıyla karşılarlar. Slaixler beslendikleri sırada ayaklarınıtoprağa batırırlar. bu sırada saça benzeyen başlarındaki uzantılar açılır veçiçek özüne benzeyen beyinleri açığa çıkar. Ellerini ise kimileri yumruk halinegetirerek karın hizasında vücutlarına yatay bir şekilde tutarlar, ya daellerini uzatarak bitki yaprağını andırabilirler. Birçoğuna göre bu yemekseansı oldukça güzel ve görülmeye değer bir görüntüdür. Slaixler, teorik olarakölümsüzlerdir. Eğer bir Slaixi öldürürseniz, onun bilinci bir bitkinin içindedepolanır. Diğer Slaixler, ağaçtan bu Bilinci alarak kapaklı bir vazoyakoyarlar. Vazolar bilmeyen birisi için çok acı bir suya benzer. Kendiyetiştirdikleri özel bir bitkinin içine koyduklarında Slaix tekrar dirilir. kişiliğideğişmiş olur. Fakat adını, yaşını, geçmişini, nasıl öldüğünü ve doğduğunuhatırlar. Ayrıca bir önceki hayatındaki yeteneklerinin küçük bir kısmı birsonraki bedeninde de kullanılmayı bekler. Eğer bir Slaix altı defa bedendeğiştirirse ve her bedeninde uzun mevsimler geçirmişse artık eskisi gibiolmaz. "Kudretli yükseliş" denilen bir safhaya yükselir. Bu Slaixleryeryüzü ve koruyucular hakkında daha güçlü bir anlayışa sahip olur. Kısa birdeğişle oldukça bilge olurlar. Kudretli Slaixler topluluklarında büyük saygıduyarlar. Ve başka slaixlerin bildikleri bilgileri kendi akıllarındadepolayabilir, daha sonrasında bu bilgiyi yeni bir bilince, yeni doğan birSlaixe, aktarabilir. Bunun yan etkisi olarak kendi anılarını, tecrübelerini deyeni slaixe aktarır. Bu, kudretli slaixlerin uzun yaşamın getirdiği delirme veintihar içgüdüsünü yok eder. - . Slaix kültüründe ölüm için özel bir törenvardır. Bu törenin ayrıntıları çok fazla bilinmez . Törende Bir Slaix sonsuzakadar uykuya yatırılır. Bu uyku toprağın altındadır. Toprak kapatıldıktan sonraÜzerine şeker, tuz ve su dökülür. Bir mevsim sonunda Slaixin olduğu yerde birruh ağacı çıkacaktır. Ruh ağaçları, Slaixlerin meditasyon yaptıkları, vetahminen ağaç aracılığı ile tüm ormana bağlanarak diğer canlılar ve birbirleriile iletişim kurma yollarıdır. Ortak akıllarının adı Gur(çizgili u) olarakgeçer ama kimseye söylemezler.

Hayaller MüzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin