Yeşil Diyar - Türler 2

24 2 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kloid İttifağı 

  Kloidler, bir zamanlar tek bir türü temsil ediyordu. Fakat savaşlar ve gizemli bir hastalık sebebiyle türün tüm erkekleri hayatını kaybetti. Türün kadınları, büyük bir panik yaşadılar. Fakat erkeklerin ölmesine sebep olan şey, gizemli hastalık kadınlardan geliyordu. Bu hastalık kadınlar üzerinden bulaşıyor, ve kadınların akıllarını mutasyona uğratarak onları telepatik hale getiriyordu. Kadınlar, mevsimler boyunca bu duruma uyum sağladılar. Fakat bu uyum sağlama pekte hoş olmadı. Kloid kadınlarının telepatik mutasyonları, onlara teknik olarak beyni olan herhangi bir tür, herhangi bir yaratık ve herhangi bir cinsiyet ile üreme fırsatı vermişti. Bazı kloid kadınları, yasak olduğu halde bazı hayvanlar ile telepatik bağlar kurdular. Sonuçları oldukça şaşırtıcı oldu. Kloidler artık üç nesilsel özelliğe daha sahip ERKEK bireyler doğuruyorlardı. Her biri kendine has olarak özeldi. İlk kloid Birliği bu şekilde kuruldu. Telepatik olan tür, kendilerine "Clarm" demeye başladılar. Clarm türü, sadece kadınlardan oluşmaktaydı. Bir Clarm, çocuk kimden olursa olsun, doğurduğunda yanında bir tane de Clarm doğuruyordu. Doğan çocuk Clarm erkeği olursa aptal, değişmiş oluyordu ve ömrü en fazla iki mevsim sürüyordu. Kadın olursa ise sağlıklı bir şekilde büyüyordu fakat diğer partnerin genetik özelliklerini barındırıyordu. Diğer Clarmların kendilerine ait isimleri, hakları ya da konuşma hakları yoktu. Sarayın özel bir bölümünde yaşları eriştiğinde en güçlü tür ile çiftleşmek için beklerlerdi. Kloid birliğinin lideri olarak tanıtılan bu kadınlar, diğer üç türün nesillerini bir sonraki jenerasyona yayışı için birbirleri ile olan kanlı liderlik savaşını kontrol ederler. Liderliği ele geçiren, baştaki kadın ölene ya da kloid kadını lideri tahttan kovana kadar tüm kadınlar ile üreme hakkına sahip olur.Tabi yaşlanarak öldükleri pek görülmüş birşey değildir. Önemli olaylar - Geçmişte, aralarında çıkan büyük bir iç savaş sebebiyle kadın türünün neredeyse sonunu getiriyorlardı. Ayrı olarak kloid bazı ünlü kloid gençleri başka türlerin kızlarını kaçırdıkları için topluca idam edildiler.Bu O Türün çiftleşme hakkını elinden almış, yerine ikinci olan tür geçmişti.Kültür : Kloid kadınları, telepatik yetenekleri yüzünden normal bir cinsel ilişki yaşamaları zorunlu değildir.Kloid kadını ile erkek, gözgöze bakışırlar. Ardından kloid kadınının gözleri gri parlak tanecikler ile dolu lacivert bir sıvı ile dolar. " Rahatla gecemin kalkanı/ışığı , yıldızlar yanına gelecek " der. Bu söz tamamen geleneksel birşeydir. Ardından Akıl paylaşımı gerçekleşir. Akıl paylaşımı inanılmaz bir tecrübedir. . Kloid kadını bu sırada farkında olmadan birlikte olduğu partnerinin genini kendi geni ile birleştirir. Ve hamilelik başlar. Akıl paylaşımı birkaç saniye sürmesine rağmen paylaşımı yaşayanlar için bu kadar kısa bir süreymiş gibi gelmez. Fakat bu kadar büyük bir mutluluk hormonu salgılanması, bağımlılığa sebep olabilir. Kloidlerde Yılana benzeyen türün erkeklik organı yoktur. Bu yüzden Türünün devamı için Kloid kadınlarına ihtiyaçları vardır. Liderlik yarışını kayıp etseler bile Kloid kadınlarından erkek Clarm doğuranlar ile çiftleşme hakkına sahip olurlar. Diğer ikisi ise böyle bir hakka sahip değillerdir.

Hayaller MüzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin