* 💞 proszę przeczytajcie, notatkę na dolę, z góry dziękuję, kochani 💞*
Czy on czasem nie ma na imię Jeongguk? Jakby się tak bardziej zagłębić, ta liczba w jego nazwie, nie koniecznie ma oznaczać wiek, lecz rocznik, z którego jest. To by oznaczało, że typ jest tylko rok starszy ode mnie. Przecież Jeon z mojej szkoły, ma to samo imię i tyle samo lat, czyżby przypadek? Naprawdę nie sądzę, jednak się łudzę, aby był. Bo jeśli to ta sama osoba to lekko nie będzie, w tej szkole. Dobra, ale to na razie są tylko przypuszczenia, gdybać to ja sobie mogę, potrzebuję niezbitych dowodów.
jkookie_97 : Ej Ty kiedy będzie to ''później''?
wiadomość została wyświetlona przez użytkownika yoonax18
jkookie_97 : Poważnie zaczynam się martwić o Ciebie, wiesz?
wiadomość została wyświetlona przez użytkownika yoonax18
jkookie_97 : Kurde..., lubisz się ze mną droczyć, hm? 😒
yoonax18 : Skąd takie przypuszczenia? c;
jkookie_97 : O księżniczka odpisała, hmm no nie wiem, może dlatego, że kurde nie odpisujesz, a odczytujesz?
yoonax18 : Jak to nie odpisuję, a teraz to co niby robię? 😂
jkookie_97 : Ty tak na serio czy udajesz? 😒
yoonax18 : Oj dobra weź się nie denerwuj, bo złość piękności szkodzi, ja muszę lecieć do szkoły, do później 😘
jkookie_97 : Ej Ty, wracaj tu!
jkookie_97 : Aishh, przynajmniej humorek masz dobry to mnie cieszy 😘
wiadomość została wyświetlona przez użytkownika yoonax18
Co za koleś, zwraca się do mnie"Ej Ty'', za kogo on się uważa? Chyba serio moje podejrzenia, że Jeon z szkoły i Jungkook, ze snapa to ta sama osoba. Czeka mnie zabawa w "detektywa'' w szkole.
* POV JUNGKOOK *
Ta dziewczyna tak na mnie działa...wydaje mi się, że coś poczułem do Yoony ze snapa, co brzmi naprawdę absurdalnie. Jestem tego pewien, ja to czuję, iż to jedna i ta sama osoba. Moje przeczucia, rzadko się mylą. Yoona poznana w internecie to ta sama, którą poznałem w szkole. Co się ze mną stało? Przecież od zawsze, tylko bawiłem się uczuciami dziewczyn, czyżby tym razem, ktoś zabawił się mną?
- Młody, złaź na śniadanie, bo Jin hyung, zaczyna się niepokoić- wyrwał mnie z zamyśleń Yoongi, stojący w progu moich drzwi do pokoju.
- Y-y-m, co? Jasne, już schodzę- zaśmiałem się nerwowo.
- Przerwałem Ci nad czymś wywód?- zapytał zaciekawiony.
- Wywód? Nie, skądże- posłałem Yoongiemu sztuczny uśmiech- W sumie, hyung mam do Ciebie pytanie- dodałem w ostatniej chwili, bo przyjaciel miał już wychodzić.
- A jednak miałem racje- zaśmiał się.
- Nie, znaczy nic z tych rzeczy, bardziej chodzi mi o to, co chciałeś wtedy, no wiesz od tej nowej dziewczyny w szkole?- zapytałem
- Złaź na dół- odparł po chwili zastanowienia.
- Co jest, odpowiedz mi normalnie, jak się kulturalnie pytam- rzekłem trochę mniej grzecznym tonem.
CZYTASZ
Jedna decyzja potrafi zmienić wszystko || Jungkook [TRWAJĄ POPRAWKI]
FanfictionHistoria opowiadająca o przeciętnej dziewczynie, która wiedzie spokojne, aczkolwiek szczęśliwe życie. Ma rodziców którzy mocno ją kochają, przyjaciół, praktycznie wszystko czego można byłoby sobie zapragnąć. Lecz życie jak to życie płata nam niezł...