NOMINACJA 2

1.5K 75 10
                                    

Z góry dziękuję za nominację od : Maknae301 :* :D 

A o to pytania :

A o to pytania :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Odpowiedzi :

1. Moim UB jest Jungkook, co już pewnie wiecie. Lecz słowo ''kochasz'' jest tu zbędne i nadużyte . Jest to zbyt poważne słowo ,abym je użyła do swojego idola. Ja Go uwielbiam, szanuje i jest dla mnie ogromnym przykładem, lecz kochać nie ( i tak rozumiem w jakim znaczeniu jest to słowo w tym przypadku).

2. Lato i zima mają swoje uroki, ale sądzę ,że jednak lato wygrywa. Dlatego ,że lubię ciepło  oraz kocham kombinować z ciuchami ,a wtedy można się najbardziej popisać (xD) i się urodziłam w lecie :D.

3. Włosy, moje są za cienkie zbyt nie posłuszne... Cholernie mnie to wkurza. Więc stanowczo włosy, nie koniecznie kolor xD.

4. Chciałabym pojechać na koncert BTS, lecz to mi do szczęścia nie potrzebne nie pragnę tego ,aż tak bardzo. Pewnie cieszyłabym się gdybym na takim była. Ale jakoś nad tym nie rozmyślam.

5. Tych opowiadań jest parę :

- My Bad Girl | Jungkook

- Pozwól mi biec z tobą | Jungkook

- Let's play a game, honey | Jungkook

- Przestań kocham Cię... | BTS

- Nie znam cię! || kakaotalk, jungkook

Ogromnie je polecam :) 

To jest taka moją TOP5 xD. Jest ich sporo dużo też jeszcze nie przeczytałam niestety durna szkoła robi swoje -.-

6. Właśnie dość niedawno dowiedziałam się ,że jestem podobna do Lisy z BLACKPINK. 

7. Szczerze nigdy nad tym nie rozmyślałam ,nawet mi do głowy nie przyszło że mogę Go kiedykolwiek spotkać. Także nie mam pojęcia :< 

8. W Korei ,stanowczo tam. Dlatego ,że miałabym łatwiej ,aby się rozwinąć na tle muzycznym i tanecznym przynajmniej tak uważam.

9. Jest to '' -.- '' '' :D '' ,a '' XD '' można traktować jako emote? Jak tak to to też xDD.

10. Nie nie lubię. Czytałam próbowałam się do tego przekonać nie ma opcji to nie przejdzie. Nie lubię robić z idoli pedałów tym bardziej jak jestem hetero xDD. Choć kto wie może coś mi  się zmieni co do yaoi? Kto wie xDDD


No więc to na tyle trochę się o mnie dowiedzieliście. I tak nie musicie mówić jestem dziwna  itp itd. Spoko przywykłam do takiej opinii :D. Myślałam ,że będzie trudniej jednak się myliłam.


Ja nie nominuję nikogo :x. Kiepski dzień :/

Kolejny rozdział powinien pojawić się najpóźniej w piątek :)

Dziękuję i miłego :* 



Jedna decyzja potrafi zmienić wszystko || Jungkook [TRWAJĄ POPRAWKI]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz