sara4466 "dankjewel voor je super lieve comments je bent echt de beste fan ooit! Je helpt me door veel heen en ik moest je wel even dat op een soort speciale manier zeggen❤️😘".
'Nou ik en...'.
Ik hap naar adem en begin verder. 'Ik wou jou dus aan hun voorstellen, het verliep blijkbaar miet echt goed, zodra jij even weg was gingen ze me wijs maken dat ik gek was'. Danielle lacht.
'Ik moet even naar de wc, doei Shawn' mompelt Danielle. Ze gaat met een hand door mijn haar en maakt het warrig. Met een glimlach loopt ze weg. Verbijsterd zit ik daar nog altijd. Wat ik nu voel is niet goed. Ik bijt op mijn lip.
Leah, Ian en Daniel kijken me geïrriteerd aan. 'Waarom ga je om met zo'n trut?'. Ik kijk haar met open mond aan. 'Danielle is geen trut!''. Leah lacht spotten. Ian en Cameron zeggen niks. Ze staren gewoon naar het strand. De stilte maakt me gek. 'Danielle is lief en ik mag haar, als jullie daar problemen mee hebben moet je ophoepelen'. Leah haar mond zakt open. Ze staat op en geeft me een duw. 'Dom kind dat je bent! Alles wat ze wilt is je zoenen, je hart breken en dan verscheurd achterlaten, meer kan ze niet want een echte vriend is ze niet Shawn! Geef je ons op voor haar'. Ik slik. Het brand in mijn keel. 'Ik ga niemand opgeven!'.
Met harde passen loop ik weg. Daniele schrikt van me en valt voorover. Bovenop mij. Ik lach zacht. 'Gaat het?' Ze knikt gauw en staat op. Heeft ze soms iets gehoord? Ik hoop van niet.
Sorry van dit kut hoofdstuk i know, maar ik had een hele belangrijke Mededeling😂☺️
Is dit boek nog wel leuk? Ik heb het gevoel dat ik hem verkloot😂😂 maar lees verder....
Danielle pakt mijn hand en trekt me mee over het zand. 'Eigenlijk moet ik je iets heel belangrijks vertellen'. Ik frons en volg haar. Ze trekt me langs een muurtje mee naar de duinen. 'Dit is heel belangrijk'. Midden in de duinen gaan we zitten. Ze pakt mijn hand vast. Ineens rolt er een traan over haar wang. Een schok gaat door me heen. Ik trek haar hoofd tegen mijn borst en aai door haar haar. Ze wil iets zeggen maar alleen snikken komen uit haar mond.
'Ik ben zwanger, zwanger van Carter'.
Dit was eigenlijk alleen een mededeling hoofdstuk dus drm stopt het nu sorry X. Volgende hoofdstuk komt hopelijk snel als ik tijd heb, heb echt fk veel so's en ik kan er niet meer tegen. Help me!!!!😭😭😭😭😭😭
JE LEEST
I treat you better! SM Dutch
FanfictionIk zag hoe hij haar behandelden. zij zich daar goed bij voelden en ik voelden soms een steek jaloezie. Ik zag hoeveel verliefd ze was op hem en dat deed me zoveel pijn. Ik zag hoe ze huilden, ze me zoenden en een gevoel van blijdschap door me heen g...