Haar adem komt in mijn gezicht. Ze kijkt naar de grond.
'Misschien'.
Ik zucht en draai me om zodat ik in de spiegel kan kijken. 'Hoe kan iemand van mij houden?' Fluister ik. Mijn lichaam zet zijn stappen dichterbij de spiegel. Ik krijg het gevoel dat ik ga kosten als ik naar mezelf kijk in de spiegel, maar ik ben wie ik ben. Ik ben zoals ik ben en helaas kan ik mezelf niet veranderen. 'Je bent mooi Shawn' zegt Summer zacht. Ze staat na een pijnlijke sis op de grond. Haar handen glijden langs mijn gespierde lichaam.
'Als het kon had ik je nu in mijn armen genomen' fluistert ze in mijn oor. Ik geef het toe en knuffel haar. Ik voel gewoon aan haar lichaam hoe ze hier van geniet. En na altijd begrijp ik niet waarom iemand van mij kan houden. 'Maar ik moet nu wel echt naar huis' stamelt ze waarna ze zich los maakt. We lopen de badkamer uit. Ik til haar de trap af naar de deur. Bij de deur zet ik haar op de grond. Haar ogen scannen mijn lichaam nog kort.
'Shawn geloof in jezelf'.
Door de regen loopt ze weg. Om er zeker van te zijn dat ze weg is loop ik een stukje naar buiten. Door de regen wandelt ze naar haar een beetje kapotte fiets. Ze raapt hem van de grond. Nog een laatste keer zwaait ze naar me. Ik zucht zodra de regen mijn haar doorweekt. Ik verdien dit. Langzaam zak ik in mijn knieën. 'Shawn geloof in jezelf'.
Ik hoor achter me iemand de trap af gaan. Gauw sta ik op en loop naar binnen. Aaliyah kijkt me nieuwsgierig aan. 'Waarom ben je weggegaan?' Vraagt ze zacht. Ik haal mijn schouders op. 'Doet dat er toe?'. 'Ja' ze grinnikt kort. Ik trek haar moe mee naar boven. 'Stel niet te veel vragen' fluister ik in haar oor.
Ik ga in mijn bed liggen. Aaliyah was naar haar eigen kamer gegaan. Besloten dat het beter is sta ik nu ga slapen sluit ik mijn ogen.
X
2:09
Danielle: Hey Shawn, kom naar het strand! X👅'Pling'.
Ik open geïrriteerd mijn ogen en lees het berichtje van Danielle van mijn telefoon. Moet dat nou om twee uur s'nachts. Ik krijg mezelf moeilijk uit bed.
Ik: oké X😄👅
Een lach ontsnapt mijn mond. Zachtjes sluip ik de trap af. Als mijn moeder me hoort ben ik dood. 'Wat dacht jij te gaan doen meneer Mendes?' Hoor ik haar stem achter me zodra ik net de deurklink heb ingedrukt. Ik zet een fake smile op. 'Frisse lucht halen' mompel ik. 'In je onderbroek?' Vraagt ze lachend. O ja... zo snel ik kan ren ik weer naar boven.
Ik trek een joggingbroek aan, daarboven doe ik mijn rode Obey sweater.
Die sweater staat heb zo cute👅☺️😍
Moeder kijkt me nog altijd niet gelovend aan. Een grote frons hangt op haar gezicht. 'Niet flikflooien met een meisje!' Snauwt ze me nog na. Mijn wangen kleuren rood. Ik pak mijn fiets en race naar het strand.
De wind waait in mijn korte haren. Lantarenpalen zijn het enige licht samen met de maan. Bij het strand smijt ik mijn fiets tegen een boom en zet hem op slot. Ik herken de stem van Danielle. 'Laat me los! Stuur Shawn dat hij niet moet komen alsjeblieft! Doe hem geen pijn!'. Woedde gaat naar mijn hoofd. Zodra ik net het zandpaadje op wil lopen zie ik ze zoenen. Danielle gaat mee in de kus en slaat haar armen om hem heen. Een zucht verlaat mijn lippen. Helaas hoorde Carter dat. Hij draait zich om en staart me grijnzend aan.
'Ben je jaloers?' Lacht hij vals. Danielle kijkt me fronsend aan. 'Shawn is op Summer hoor!' Roept ze lachend. Een steek gaat door me heen. Was ik dat maar! Ik loop dichter naar Carter toe. Er glimt iets in zijn zak. Een mes. Shit! Hij zal me toch niet durven neersteken? Dat hoop ik. Voor hun stop ik. Met een hand ga ik door mijn haar.
'Waarom moest ik komen? Om jullie te zien zoenen?'. Danielle kijkt naar de grond. Een traan rolt over haar wang. Ik zie hoe ze hem gauw weg veegt. Ze loopt met een fake smile naar Carter. Dwingt hij haar nou? Hij fluistert iets in Danielle's oor. Danielle bijt op haar lippen. Meer tranen rollen over haar wangen. 'Alsjeblieft niet Carter' kan ik verstaan uit hun woorden. Ze loopt naar me toe.
'Shawn.... w-w-wil j-je m-m-me z-zoenen?' Stamelt ze. Ik trek een frons. Ineens haalt Carter zijn telefoon uit zijn zak. Hij wilt ons filmen. 'Gewoon vieze geluiden maken oké' fluister Danielle nog in mijn oor. 'Waarom?'. Ze rolt haar ogen. 'Anders doet Carter me pijn' fluistert ze. Ik knik dan maar. Ineens slaat ze haar armen om me heen. Dit vind ik eigenlijk Hellemaal niet zo erg. Ik doe hetzelfde bij haar. In een snelle beweging zoent ze me. De flits van Carter's Cameron schijnt in mijn ogen.
Danielle opent haar ogen en kijkt in die van mij. Haar tong klakt tegen mijn onderlip. Zwijgend open ik mijn mond. Een warm gevoel gaat door me heen. Ze knipoogt waarna een korte grijns op haar gezicht komt te staan. Ik schrik als haar handen onder mijn shirt glijden. Waarom moet dit? Carter chanteert ons. In een snelle beweging trekt ze mijn shirt uit. Ze wil naar mijn broek gaan, maar ik houd haar tegen.
'Je bent toch geen hoer?!' Roep ik boos. Ze kijkt me geschrokken aan. Ik loop woedend naar Carter toe. 'Jij idioot!'. Ik geef hem een duw. Carter duwt mij hardhandiger waardoor ik op de grond val. Hij lacht. Ik sta op en duw hem boos tegen de muur. 'Laat Danielle met rust!'. 'Als ze me niet wilt zoenen hoeft ze dat niet'. Ineens voel ik iets scherps in mijn schouder. Kreunend beland ik op de grond. Wanhopig kijk ik naar Danielle. De pijn is onweerstaanbaar. Dit had ik niet van Carter verwacht. Ik hoor Danielle krijsen.
'Ik bel de politie!' Schreeuwt ze. Huilend rent ze naar me toe. Ik duw haar weg en sta op. Ze schrikt van mijn reactie. Ik veeg het bloed van mijn mond en loop naar Carter. Zodra hij opnieuw het mes in mij wil steken ontwijk ik. Ik sla woedend met mijn vuist tegen zijn gezicht. 'Shawn doe normaal!' Roept Danielle. Ik sla hem nog een keer. Carter slaat me boos terug. Een schreeuw verlaat zijn mond.
X
Daar lig ik in het ziekenhuisbed. Een kreun verlaat mijn mond. Carter heeft me wel meer dan vier keer gestoken na dat ik hem heb geslagen. Hij heeft gewonnen alweer. Mijn moeder aait me door mijn haar en loopt weg.
Even later gaat de deur open. Danielle schuifelt zachtjes naar me toe. Ik klop naast me op het bed. Ze glimlacht en kruipt naast me onder de deken. 'Alles goed?'. Ik haal mijn schouders op. 'Nu wel'. Ze glimlacht. Voorzichtig glijd haar koude duim over mijn wang. Een rilling gaat door me heen. 'Mag ik je wonden zien?' Vraagt ze zachtjes. Haar wangen kleuren rood wanneer ik de knopen van mijn bloes open. Ik laat hem langs mijn schouder naar beneden zakken. Inplaats van dat ze naar mijn schouder kijkt zie ik haar ogen naar mijn lichaam glijden.
Ze went zich weet af. Danielle haar vingers glijden zacht over mijn wond. 'Au' mompel ik. Ze laat het meteen los. 'Ik zei niet dat je eraf moest blijven' lach ik. Ze haalt haar schouders op. 'Die wonden staan je wel stoer'. Ik grinnik. 'Dankjewel'. Danielle haar hoofd komt steeds dichterbij met haar hand glijd ze zachtjes over mijn buik spieren. Door de rillingen trek ik mijn buik in. Ze opschut kort. 'Shawn, weet je wie ik leuk vind? Hij is knap, lief... de beste jongen die je ooit als vriendje kan krijgen' fluistert ze. Ik frons. 'Carter?' Vraag ik zachtjes. Ze begint hardop te lachen. Mijn wangen kleuren rood. 'Kom is dichterbij'. Ze wilt het in mijn oor fluisteren? Ik leun met mijn hoofd dichterbij haar gezicht.
'Hij heeft bruin haar, bruine ogen en een sixpack' fluistert ze. Haar ogen verdiepen zich in die van mij. 'We zijn al heel lang beste vrienden, maar misschien word het tijd voor meer dan dat'. Dan besef ik me dat ze het over mij heeft. Ik buig dichter naar haar toe. Zachtjes raken Danielle's lippen die van mij. Een warm gevoel gaat door me heen. Ik trek haar lichaam tegen die van mij. Ik voel mijn lichaam ontsnappen. Haar handen glijden door mijn haar.
Eindelijk! Na 32 hoofdstukken is het zover😂😂😂😘😘😘😘😘😍😍😍😍❤️❤️❤️ ze hebben eindelijk wat! OMFG dit is history😱😱😱😱
JE LEEST
I treat you better! SM Dutch
FanfictionIk zag hoe hij haar behandelden. zij zich daar goed bij voelden en ik voelden soms een steek jaloezie. Ik zag hoeveel verliefd ze was op hem en dat deed me zoveel pijn. Ik zag hoe ze huilden, ze me zoenden en een gevoel van blijdschap door me heen g...