10.

477 17 3
                                    

Ik kijk naar Calum die grijnst. "Waarom zit je shirt verkeerd om en je haar door de war?" Lacht hij. Ik voel me rood worden en zucht. "De meiden vonden het natúúrlijk weer zo grappig om mij te pesten, ze hebben geprobeerd me uit te kleden". Calum schiet in de lach. "En dat is gelukt?". Ik haal mijn schouders op. "Een soort van, ik had tenminste nog een onderbroek aan" vertel ik. Ik ga naast Calum zitten die gauw mijn shirt goed. "En?". "Ze zoeken me nu, ik was heel slim weggeglipt". Calum geeft me een high-five. Ik knik zacht. "Ik hoor Calum en Shawn" horen we Danielle en Dana. "Help me" fluister ik. Calum verstopt me in de kast. De deur gaat open. "Is Shawn misschien hier?". "In de kast". Typisch iets voor Calum, verrader! De kast deur gaat open. "Calum!" Roep ik boos. Ik sprint Calum's kamer uit.

Meteen ren ik de trap af. Alleen mijn moeder en die van Danielle zijn er nog als gast. "Lieverd we gaan over twee uur" roept mijn moeder. "Is goed mam!" Ik sprint naar de woonkamer voor een verstop plek. Ik kruip onder de bank.

Danielle en Dana vinden me meteen en trekken me eronder uit. "Nee! Calum!" Roep ik. Hij lacht alleen maar. Dana en Danielle tillen me op naar boven. "Waarom willen jullie dit?". Dana en Danielle kijken elkaar beiden aan. "Omdat je zo een softie bent" grijnzen ze. "En jullie zijn kinderachtig" ik klop mijn broek schoon. "Please!" Proberen ze. "Wat willen jullie niet genoeg gezien, ga Calum maar vermoorden!" Snauw ik. "Calum is saai!" Zegt Danielle. "Je had toch altijd een moedervlek in hartjesvorm op je kont" veranderd Dana het onderwerp. Ik kijk naar Danielle die haar schouders ophaalt. "Vroeger zagen we elkaar altijd naakt" zegt ze kalmpjes. "Nu gelukkig niet meer". Ik kijk naar Dana die grinnikt. "We willen weten of je die nog hebt" zegt ze en Danielle knikt mee. "Volgens mij nog wel, is dat genoeg informatie" vraag ik. "Nee". Ik maak me los uit hun greep. Ja ik was een ding vergeten lezers, Shawn had zijn been gebroken dus ja.... Alles wat net is is gebeurd en ook van hoofdstuk negen is allemaal gedaan met hinkelen en hulp.☺️❤️

"Wacht je kijkt nu heel schattig". Dana maakt een foto en grinnikt. "Schattig?" Ik ruk dat ding uit haar handen. Ik kijk heel zielig.

"Doe niet zo flauw en verwijder die!"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Doe niet zo flauw en verwijder die!". Ik probeer naar de telefoon te grijpen. Danielle pakt me van achter. Maar door mijn gebroken been val ik bovenop haar. "Ahhhhhh.....Shawn" kreunt ze pijnlijk. Haar armen zitten nog om me heen. Een vreemd gevoel gaat door mijn buik. "Ga van me af". Ik probeer omhoog te komen maar het lukt niet. Dana grinnikt en helpt me. "Dankjewel" ik zucht. "Wacht zei je dankjewel?" Dana gaat dichtbij me staan. Als dit een liefdes scène was hadden we allang gezoend. Ik wankel op mijn been. "J-ja" stamel ik. Dana grinnikt en kijkt weer weg. Ik probeer stiekem weg te hinkelen maar Danielle trekt me in haar armen. Dit keer kan ik niet vluchten. "Shawn je mag niet weg" ze legt haar hoofd op mijn schouder. Ik probeer uit haar greep te komen. Gelukkig vallen we nu niet. "Danielle" zeg ik licht geïrriteerd. "Laat me gaan". Mijn stem klinkt nog kalm. "We geloven je niet" zeggen ze beiden met een gefronste wenkbrauw. Het is gewoon werkelijk eng dat ze precies hetzelfde deden. "I don't care" ik probeer me weer los te krijgen maar Danielle houd me echt te strak tegen haar aan. "Pleaseeee!" Jammer ze beiden. "Wat is er zo speciaal aan?" Ik kijk ze verveeld aan. Danielle gaat met haar handen over mijn borst wat erg kietelt waardoor Dana grinnikt omdat ik rare bewegingen maak. "Danielle!". Ze grinnikt net als Dana en stopt dan. "Kan je ook hier tegen?". Haar vinger gaat over mijn lip. Een rilling gaat door me heen. Dana schiet in de lach. Ze doet een van mijn bewegingen na waardoor Danielle ook hard moet lachen.

"Aaliyah heeft toch ook zo'n vlekje?". Ik knik hopend dat ze me daarna los laten. Dit is gewoon marteling. "Calum!" Schreeuw ik naar boven. Inplaats van dat hij terug roept rent hij naar ons toe. Ik struikel en wankel met mijn gebroken been. Danielle zorgt ervoor dat ik niet val. "Geen dankjewel?" Ze kijkt me spottend aan. "Alleen aan lieve mensen" speel ik mee. Ze duwt me direct op de bank en gaat bovenop me liggen. "Ben ik niet lief genoeg?" Vraagt ze gekwetst. "Nee je bent veel te stout" pest ik haar. Ik probeer haar van me af te duwen maar Calum doet dat al. "Jullie moeten ff met anderen jongens gaan zoenen Shawn is al bezet" zegt Calum met een knipoog. Dit gaat zo fout! "Ik vind wel een meisje voor je die je nep vriendinnetje wil spelen" fluistert hij in mijn oor. Ik knik kort. "Echt waar?" Vroeg Dana. Ze klonk best teleurgesteld. Kon het zijn dat Dana een oog op mij had. Calum merkten het en duwden me in Dana's armen. "Ja dat ben jij toch girl!" Riep hij waarna hij met een knipoog weg liep. Ik lag nog in Dana's armen toen ze historisch begon te gillen. "Yes Shawn en ik hebben" ze drukten een kus op mijn wang en renden naar haar moeder. O shit! Danielle lachte. "Serieus? Jij vind haar niet leuk heh?" Ze leunde nonchalant tegen de bank. Ik knikten waarna mijn wangen rood werden. Ze zag er zo knap uit. Zo lief. Carter had geluk met haar.

"Als je haar hart breekt breek ik jou!" Siste ze nog voor ze weg liep. O god nee! Stel en voor straks wou Dana ook nog een dat ik bleef logeren! Of ze wou samen douche? Allemaal erge dingen. En ze zou me zoenen dat wist ik wel zeker. Dat zou ik niet willen maar ik moest het maar doen. Dana was niet lelijk ze was zelfs super knap en er waren veel jongens verliefd op haar geweest en toch vind ze zo een sul als mij leuk.

Ik zou ook zo doen als Dana als Shawn zei dat hij mijn vriendje was, niet bij een anderen jongen hoor😂😂😂

I treat you better! SM Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu