Kapitola druhá - Zklamání

1.8K 115 4
                                    

Pohled Martina
,, ...YouTuber Kovy!" zařval jsem a přidal se k mohutnému potlesku diváků. Měl jsem obrovskou radost, že vyhrál zrovna on. Jeho tvorba se mi na české Youtube scéně líbila nejvíc. Viděl jsem, jak vstal a mával publiku. Potom přešel na pódium.
,,Gratuluji,Kovy!" potřásl mu rukou Ondra. Kovy se dojatě usmíval a já poznal, že nemá daleko k slzám. Uchopil jsem do ruky zlatou sošku, kterou mi přinesla asistentka. Kovy přešel ke mně.
,,Gratuluju, kolego," zasmál jsem se. On se uculil a na tvářích se mu utvořily roztomilé dolíčky.
Roztomilé? Sakra, vzpamatuj se!
Natáhl jsem ke Kovymu ruku a on ji stiskl. Zahleděl jsem se mu do očí. Chyba. Utápěl jsem se v jejich oceánské modři a nemohl jsem odtrhnout zrak. Kovy pobaveně povytáhl obočí a mně došlo, že ho stále držím za ruku. Zrudnul jsem a rychle ho pustil. Předal jsem mu cenu a nejistě se usmál.
Takový trapas. Co se se mnou sakra děje?
S úsměvem mi poděkoval a obrátil se k asistentce,která mu podávala kytici. Nenápadně jsem zkoumal Kovyho profil. Rovný nos, husté obočí, tvář posypaná akné. Vlasy perfektně upravené s mírnou dávkou gelu. Zpotily se mi dlaně, tak jsem je rychle otřel o kalhoty a potřásl hlavou.
Co to se mnou ten kluk dělá?
Kovy přešel ke stolku s mikrofonem, aby pronesl děkovnou řeč. Odkašlal si.
,,Chtěl bych moc poděkovat všem, co pro mě hlasovali, a umožnili mi tady teď stát. Dále chci mnohokrát poděkovat svým fanouškům, kteří mě podporují už několik let a pomohli mi splnit můj sen. Děkuji rodičům, kteří mě ve tvorbě podporují a mohu se na ně vždy spolehnout. A na závěr chci poděkovat své přítelkyni Bětce, která dělá můj život šťastnějším. Děkuji," odmlčel se a otřel si slzy, které se mu zaleskly v očích.
Přítelkyně. A co sis myslel,blbče? Že je single a čirou náhodou i gay? Ha,ha.
Kovy ještě dodal,že gratuluje Shopaholic Nicol, která zvítězila v kategorii Video blogerka roku. Jeho hlas byl tak uklidňující a přitom zvučný, že bych ho vydržel poslouchat hodiny. Zatnul jsem zuby. Tak už dost!
Kovy sešel z pódia a já následoval asistentku do zákulisí. Došel jsem k automatu na kafe a koupil si pořádné espresso. Zhluboka jsem se napil a prázdný kelímek hodil do koše. Byl jsem na chodbě sám. On je ve skutečnosti ještě hezčí než ve videích...Udeřil jsem pěstí do zdi a zaklel. ,,Sakra!" Chovám se jak totální magor. Co si o mně Kovy pomyslí? Ha, co asi. ,,Ten idiot." Naštvaně jsem si rozepnul kravatu a zamířil do šatny se převléct. Hlavně už být pryč...

Jak se vám líbila kapitolka z pohledu Martina?:) Můžete si všimnout, že Martin prožívá setkání s Kovym až moc...Jak to asi bude pokračovat?😊

Neoblomný | #MAVY (Kovy & Martin) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat