Epilog

1.2K 117 40
                                    

Stáli vedle sebe na pódiu a usmívali se na tleskající diváky. Blonďák v ruce svíral ocenění Video blogera roku 2017 a brunet ho objímal kolem pasu.
Při děkovné řeči pozval blonďák svého přítele na jeviště a společně oznámili, že jsou pár. Lidé, tvářící se nejprve rozpačitě, se brzo vzpamatovali a zasypali partnery mohutným potleskem.
Oba sešli po schodech z pódia a blonďák mířil k sedadlu, ale brunet ho zatáhl za rukáv saka ven ze sálu na liduprázdnou chodbu.
Přirazil ho ke zdi a chytl ho za límeček košile.
,,Miluju tě, Marťasi," uculil se.
,,Já sebe miluju taky, Karlouši," zazubil se blonďák.
,,Egoisto," zavrčel brunet s jiskřičkami v očích.
,,Ale tebe miluju víc, Karle Kováři," vyprostil se z jeho sevření a přitáhl si ho za kravatu.
,,Kdo by mě nemiloval, že?" povytáhl brunet obočí.
,,A pak kdo je tu egoista," otřel se svými rty o jeho blonďák.
,,Ty seš mnohem větší egoista než já, Martine Careve," šeptl brunet těsně předtím, než své rty přitiskl na rty svého přítele.
Objímali se, líbali se a byli šťastní. Šťastní, že se poznali. Že spolu odjeli do Dubaje. Že se tam dali dohromady a že teď mohou sdílet lásku.

Lásku, která vydrží věčně...




Vážení, dostali jsme se ke konci fanfikce.:) Dnes ještě vydám něco jako poděkování a krátké info. Snad se vám tahle fanfikce líbila.:))

Neoblomný | #MAVY (Kovy & Martin) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat