1

496 15 2
                                    

Ugh, die tijd dat je wakker wordt door je wekker, en dat je beseft dat het maandagochtend is. Echt het allerstomste moment van de week, je hebt net weekend gehad en nu BAM in 1 keer weer om 6 uur je bed uit UGHH!! En ohja ook nog tot 4 uur naar school, kan iemand me nu neerschieten pleasee

Oke na alweer 10 minuten verspild te hebben aan mezelf zo zielig te vinden, besluit ik maar uit bed te gaan. Ik pak mijn kleren en loop naar de badkamer, natuurlijk douche ik weer veel te lang dus een halfuur later sta ik pas aangekleed in mijn kamer. Ik zoek mijn boeken voor vandaag als ik bedenk dat de meeste nog in mijn kluisje liggen op school, dan maar even mijn gymkleren opzoeken. Na een zoektocht van een kwartier heb ik ze dan gevonden en doe ik ze in mijn tas. Ik pak beneden snel een schaaltje yoghurt als ik zie dat het al 7:25 is. 

Als ik dat snel heb gegeten, ren ik weer naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en make-up op te doen. Een kwartiertje later ben ik klaar en pak mijn fiets, ik zeg mijn ouders gedag en fiets richting Amelie. 'Heeejjj meidd' hoor ik Amelie al zeggen, 'hellloooooooo'. We fietsen keihard lachend naar school, als we op school zijn, zijn we nog al blij dat we over zijn gekomen, door al dat lachen, zijn we bijna 1 keer onder de bus gekomen, 3 keer een auto en 1 keer bijna in de sloot gevallen. We lopen naar ons kluisje toe die heeeel toevallig naast elkaar zit, we pakken onze boeken maar al snel wordt het helemaal stil in de gang. Ja hoor het is weer zover daar komt Thomas met zijn volgelingen aanlopen. Iedereen kijkt weg echt waar zijn ze bang voor, ik kijk hem met een arrogante blik aan. Hij ziet het en knipoogt naar me, ugh kan hij me een keer met rust laten. Ik steek me middelvinger op en draai me weer naar mijn kluisje. Amelie begint te praten 'OMG Anna volgens mij ziet hij je wel zitten hoor', nee zij ook al. 'Iewl nee hij heeft zo'n enorm groot ego dat is toch niet gezond meer, en daarbij en zijn veel knappere jongens hier op school' oké misschien heb ik dat een beetje gelogen, hij is wel echt heel erg knap maar zodra hij weet dat ik dat denk laat hij me echt niet meer met rust. Ik word echt gek van mezelf vandaag, ik loop snel naar mijn les. Ugh wiskunde de dag begint weer goed. We luisteren niet echt naar de uitleg maar we kletsen meer, we krijgen een paar boze blikken van de leraar, als we uiteindelijk de slappe lach krijgen omdat de leraar een verspreking maakt worden we eruit gestuurd. We zouden ons nu moeten melden, maar nee nog 45 minuten tot de volgende les dus we gaan lekker even naar de stad.



Heej allemaal

dit is het 1e hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vinden, laat ook zeker even ideeën achter voor een plottwist ofzo

btw hierboven een foto van Anna

Love from the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu