13

234 13 4
                                    

POV Anna

Na een tijdje verbaasd te hebben gezeten, staat Thomas opeens op en loopt mijn kamer uit, en dan hoor ik de voordeur dicht gaan. Oké wtf?!

POV Thomas

Ik kan het nu echt niet meer aan en ren haar kamer uit, naar buiten. Ik ren naar het park en ga op een bankje zitten. Na een tijdje te hebben gezeten ga ik voor het water op de grond zitten. Ik probeer me hoofd leeg te maken maar ik blijf maar het beeld van mijn moeder in mijn hoofd houden. Maar opeens ben ik onderwater, ik zwem weer omhoog en zie daar Folkert staan met een enorme grijns op zijn gezicht. 'Godverdomme, jij, jij ' ik zie hem kijken 'Ik ,ik' ja dat antwoord was te verwachten van hem. 'Ik wou dat je nooit mijn broer was geweest' ik ren weg en stomp hem keihard in zijn gevoelige deeltjes. Hij zakt op de grond en ik loop naar huis, helemaal doorweekt. Als ik thuis ben aangekomen doe ik mijn kleren uit en gooi ze in de was, ik ga gelijk onder de douche staan. Eindelijk kan ik aan iets anders denken, maar dan gaat de bel jezus hé

POV Anna

Dit was echt heel raar, ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik wel 10 minuten verbaasd stil heb gezeten, maar dit was wel echt te raar. Ik loop mijn huis uit en loop richting het park, ik zie iemand op de grond liggen en als ik beter kijk zie ik dat het Folkert is. Ik loop ernaartoe en zie hem kermend van pijn op de grond liggen. 'Uhm Folkert wat is er aan de hand?' hij kijkt verschrikt op als hij mij ziet. Maar hij zegt niets. 'Weet jij toevallig waar Thomas is?' 'Nee, die is net weggelopen' ik loop verder maar bedenk me dan iets. 'Wacht eens even wat is er gebeurt?' 'Hoezo?' oke dom en arrogant dus, zijn die slakken naar zijn hersens gestegen ofzo. 'Nou, jij ligt hier op de grond kapot te gaan van de pijn, en Thomas is opeens nergens te bekennen.' 'Nou kijk babe, ik wou net een super leuke prank uithalen bij mijn broertje, dus heb ik hem in het water geduwd.' 'JE HEBT WAT GEDAAN!!' hij maakt me zo boos. 'Rustig babe, hij heeft mij ook pijn gedaan hoor.' Ugh waarom kan ik nu al bedenken wat hij heeft gedaan. 'Wat heeft hij gedaan' Ugh als hij die ongeïntereseerdheid nu niet kan horen in mijn stem. 'Nou kijk, hij werd zo boos dat hij mij keihard heeft gestompt in mijn privé dingetjes zeg maar.' ik kan mijn lach bijna niet meer inhouden. Oké opeens krijg ik echt een geniaal idee, ik ga eens even lekker de bitch uithangen. 'Owh wat erg! Gaat het wel?' 'Nee niet echt' ik zie dat hij verbaasd is van mijn bezorgdheid. 'Wil je er een kusje op?' 'Ja graag😆' ik zie hem grijnzen. Ik loop naar hem toe en trap hem vol op die plek. That's right ik ben een bitch ik weet het. Hij zakt weer kermend van de pijn op de grond en ik huppel vrolijk weg. 'DOEIIII!!!' Ik loop maar naar het huis van Thomas misschien dat hij daar is. 

Ik bel aan maar niemand doet open, ik blijf nog even een minuut of 2 staan en loop dan weg, maar zodra ik weg loop hoor ik ergens door het raam. 'Ik kom eraan' mooi hij is dus wel thuis, jezus ik was echt zo bezorgd. Ik weet dat ik eigenlijk niks om hem mag geven, maar ik kan het gewoon niet meer aan. Maar toch moet ik het goed verborgen houden, als hij het teweten komt gaat de hele school me uitlachen. Ik zie de deur open gaan en zie daar iemand staan in alleen een joggingbroek. DAMNNNNNNNNNNN die sixpack OMG😲. Oké ik staar nu snel doen alsof er niks aan de hand is. Ik weet dat ik die al eerder gezien heb, maar toch blijft het gewoon ongelooflijk. 'Uhm Anna, mijn ogen zijn ook mooi hoor.' waarom doet hij altijd eerst zo lief en daarna zo enorm arrogant. 'Uhm ja, ik kwam alleen even kijken waar je was, ik vond het namelijk nogal raar dat je ineens weg liep.' 'Oh ja sorry, ik was een beetje van slag van dat hele gedoe. En mijn broer' hehe als ik zijn broer hoor moet ik stiekem wel een beetje lachen. 'Wat zit jij nou eng te lachen' SHIT BUSTED. 'Uhm misschien heb ik Folkert een beetje,tja hoe zeg je dat, heel erg veel pijn gedaan.' ik probeer zo onschuldig mogelijk te kijken, maar tot mijn verbazing zie ik Thomas alleen maar lachen. 'Kom maar even binnen ik wil het verhaal graag horen.' Ik volgde hem naar binnen en zie zijn prachtige huis weer. Hij vraagt of ik wat drinken wil, maar nee. 'Nou wat is er gebeurd dat zo grappig was dat je echt als een of andere psychopaat zat te kijken.' 'Nou, ik zocht jou en toen liep ik richting het park. Daar lag Folkert en hij vertelde wat er was gebeurd en wat jij had gedaan. Toen dacht ik dat ik wel even bitchie kon doen, en vroeg of hij er een kusje erop wou hij zei ja, en toen trapte ik hem daar weer keihard.' Ik kijk naar de grond, straks wordt hij boos op mij. Maar in plaats daarvan hoor ik hem keihard lachen. 'Goed gedaan schat.' iel dat schat, oké ik moet eerlijk zijn ik vind het echt leuk dat hij me zo noemt. Maar toch dat mag ik niet laten merken. 'Iel noem me niet zo' 'Ik noem je hoe ik wil schat.' En daar heb je zijn o zo mooie knipoog weer. Ik ben echt zo verliefd op die jongen. Maar ik moet hem jaloers maken, anders gaat hij nooit voor mij. De deur gaat open en shit zooi, als ik zie wie er binnenkomt raak in misschien een beetje in paniek en ga snel achter Thomas zitten.

POV Thomas

Oké wacht wat heeft ze gedaan. Dit is echt geniaal, ik vind haar zo ontzettend leuk. Maar ik weet absoluut niet of ze mij leuk vindt. Ze kijkt wel steeds langer naar mij, maar ja dat doen er wel meerdere. Ik hoor de deur opengaan en zie Folkert binnen komen. 'Babe, dat had je niet moeten doen.' Hij loopt door naar Anna die al achter mij gescholen zit. Dit gaat echt uit de hand lopen. Hij duwt mij aan de kant en loopt naar Anna, maar voordat hij haar kan slaan. Kom ik ertussen en verkoop hem een klap in zijn gezicht. Hij wil me terugslaan maar dan komt Anna ertussenin staan en slaat hij Anna. 

POV Anna

Hij slaat me vol in mijn gezicht en het wordt zwart voor me ogen. Als ik eindelijk mijn ogen weer open kan doen kijk in de bezorgde ogen van Thomas. 'OMG Anna je bent eindelijk weer wakker' eindelijk wat 'Hoelang ben ik bewusteloos geweest dan?' '2 uur' 'Wacht wat, hoelaat is het?' '9 uur in de avond' nee mijn ouders wat gaan zij denken. 'Wil je hier blijven slapen ik ga je nu echt niet meer alleen naar huis laten gaan?' 'Uhm ja is goed, zolang jij maar niet naast me slaapt.' ik zie hem lachen maar hij knikt toch. 'Oké ik bel even mijn moeder en vertel haar dat ik bij Amelie blijf slapen.' Na een te lang gesprek met me moeder heeft ze toegestemd en app ik Amelie even dat ze mee moet spelen dat ik bij haar slaap. Ze vraagt gelijk wat er aan de hand is maar dat vertel ik haar morgen wel. Ondertussen kijken we een film maar ik val al snel in slaap.

POV Thomas

Onder film kijk ik even naar Anna en zie dat ze in slaap gevallen is. Ik zet de tv uit en til haar op, ik leg haar in mijn bed. Ik kleed me zelf even snel om en denk aan wat ze gezegd heeft. Ik ga toch maar op de bank liggen, hoe graag ik ook bij haar wil liggen, dan wordt ze vast heel boos op me. Maar midden in de nacht wordt ik wakker van gekraak, en opeens staat er een gedaante voor me neus.

POV Anna

Ik word opeens wakker in een bed en kijk om me heen. Ik zie iemand op de bank liggen en loop er naartoe, ik zie ogen open gaan. En even later kijk in de mooie ogen van Thomas. Ik vraag of hij misschien een shirt en joggingbroek heeft voor me, zodat ik niet in mijn normale kleren hoef te slapen. En even later geeft hij mij de kleren aan. Hij draait zich om en ik kleed me even snel om. Ik ga weer in zijn bed liggen, en zie hoe zielig het eigenlijk is dat ik zijn bed inpik. 'Uhm Thomas je mag er wel bij komen liggen hoor.' 'Oh oke' hij komt naast me liggen, en al snel val ik weer in slaap.

Als ik de volgende ochtend wakker wordt, staat er iemand met een raar masker naast me. Ik schrik me helemaal de pleuris en dan doet diegene het masker af en zie ik dat het Thomas is. 'Klootzak, ik kreeg bijna een hartaanval.' hij komt niet meer bij van het lachen en ik begin hem te slaan. 'Het is gewoon zo enorm grappig om je zo bang te zijn.' 'Ja lach maar, jij krijgt nog wel een payback.' Hij zegt dat ik naar beneden moet lopen en dat ik daar kan ontbijten. Ik loop dus naar beneden met hem achter me aan. Hij zit nog steeds alleen in zijn joggingsbroek. Na dat we hebben gegeten, lopen we weer naar boven. En loop ik de badkamer in om me om te kleden. Als ik terug loop en hem de kleren weer geef, loopt hij tegen de muur op. Ik kan me lach niet meer in houden. 'HAHAHA KARMA' 'Ik pak je nog wel' ik ren zo snel als ik kan weg maar natuurlijk moet ik weer verdwalen in een huis. Opeens wordt ik opgetild en ik gil keihard, ik wordt gelijk weer neergezet. 'Jezus wat kan jij hard gillen.' 'Weet ik' en trots glimlachend loop ik verder. Ik zie op een klok dat het 8 uur is. 'Oh Thomas moeten we niet naar school?' 'Oh ja tuurlijk pak je tas en spring in de auto.' dus ik doe wat hij zegt en even later zijn we op school. Amelie komt gelijk naar me toe rennen, en ik leg haar het hele verhaal uit. Behalve dan wat Thomas me heeft vertelt, ik had beloofd dat geheim te houden. 'Amelie, ik denk dat ik hem echt leuk vindt.' En ja hoor op dat moment moet hij net langslopen. 'Ucheuchucheucheuchuche' Amelie begint keihard te kuchen en ik weet waarom ze dat doet. Ik sla haar tegen haar armen, maar ze gaat alleen maar nog harden lachen. 


Love from the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu