16

157 9 14
                                    



POV Folkert
Oké dit loopt echt uit de hand, ik vond haar eerlijk gezegd helemaal niet leuk. Maar ik deed dit om Thomas jaloers te maken. Ik weet dat hij het haat als iemand zijn chickies afpakt. Maar ja, dat maakt mij ook niks uit. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen als hij er achter komt dat ik dit deed om hem jaloers te maken. Waarschijnlijk gaat hij heel erg boos worden, maar dan zorg ik wel dat ik niet thuis ben. Als ik het uit ga maken met haar, dan moet het wel lief overkomen daarna kan ik wel weer afstandelijk gaan doen. Ik moet haar gewoon laten denken dat ik het uitmaak omdat ik bang ben voor wat Naomi anders gaat doen. Zij hoeft niet te weten dat ik Naomi dit heb gevraagd. Ik wou gewoon alleen met Anna zodat Thomas dat zou zien, en nou oké zo erg was het niet want ze is niet lelijk ofzo, maar ik vind het wel mooi geweest. Het heeft al veel te lang geduurd. Mijn plan was na 2 dagen dumpen, maar inmiddels hebben we bijna 3 weken. Ik sta op van mijn bed en loop naar beneden om wat te drinken. Als ik beneden ben zie ik Anna staan. Ga ik dit nu zeggen.......

POV Anna
Ik loop zijn huis binnen via de achterdeur. Ik loop naar de woonkamer en zie dat Folkert net binnen komt lopen. 'Heej babe' ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. Hij doet heel afstandelijk. 'Is er iets' 'Uhm nee hoor.' Oké dit is echt heel erg raar. 'Oké er is wel iets ga maar even zitten.' Wat is dit nou weer dan. 'Nee ik blijf staan, vertel het maar gewoon.' 'Oké heel kort gezegd, ik vind je echt ontzettend leuk en lief en knap. Je bent echt super aardig en echt een droommeisje.Ik zou echt willen dat ik nog zo veel leuke dingen met jou kan doen, en elke dag je hand vast zou kunnen houden maar..' Verder komt hij niet want ik onderbreek hem. 'je maakt het uit of niet?' 'Uhm ja, sorry' ik blijf stil. 'Vind je het niet erg?' Hij probeert een zielig gezicht te trekken, maar ik zie dat hij het gewoon niet meent. Ik geef geen antwoord, maar sla hem keihard in zijn gezicht. En ohja vergeten te zeggen met mn platte hand en veel ringen om. Hij doet zijn hand naar zijn gezicht en vertrekt van de pijn. Maar ik ben nog steeds enorm boos, ik geef hem keihard een knietje. 'Eikel, ik haat je, verdwijn uit mijn leven.' Ik ren naar de gang en pak mijn jas, en ren naar buiten. Ik fiets snel naar huis en ga in mijn bed liggen. Ik negeer mijn moeder en mijn zus. Ik dacht dat hij echt van me hield, het begon ook echt als grapje om Thomas jaloers te maken, wat trouwens best wel goed is gelukt denk ik, maar ik begon echt een andere kant van Folkert te zien, en ik vond hem zo ontzettend leuk. Maar nu, wat een eikel. Dat hij dat zo gevoelloos zegt, ik hoop dat hij nog lang die handafdruk op zijn gezicht heeft staan. Ohja dat knietje was ook wel echt geweldig en stiekem ben ik daarom wel trots op mezelf. Ik weet trouwens nog niet waarom hij het heeft uitgemaakt, maar dat hoef ik ook niet te weten. Ik begin keihard te huilen en val zo in slaap.

POV Folkert
Zo, dat is ook klaar. Ik heb nu wel een handafdruk in mijn gezicht en toch heeft ze me nog nooit zo'n hard knietje gegeven. Maar ja, op zich valt daar mee te leven, ik ben eigenlijk nieuwsgieriger wat Thomas me aan gaat doen als hij dit hoort. En net als ik er aan denk, hoor ik iemand van de trap af komen lopen. Oké blijkbaar ga ik er snel achter komen.

POV Thomas
Ik zit op mijn kamer en wil naar beneden lopen, maar op de gang stop ik. Ik hoor iemand schreeuwen wat heel erg lijkt op de stem van Anna. Folkert...... Hij zal toch niet, oh nee dan is hij dood. 'Eikel, ik haat je, ik wil je nooit meer zien.' En dan slaat de deur dicht. Ik ren naar beneden en zie Folkert met een grijns op zijn gezicht op de grond liggen. Oké die heeft blijkbaar een goed knietje gehad. Ook is zijn wang helemaal blauw. Oké dat heb je goed gedaan Anna. Ik loop naar hem toe en trap hem keihard in zijn buik. Hij kermt het uit van de pijn, net goed voor je. 'Klootzak, wat heb je haar aangedaan.' 'Ik heb het gewoon uitgemaakt. Niks ergs.' WTF HEEFT HIJ GEDAAN ik trap hem nog een keer. 'JE HEBT WAT GEDAAN, LUL. JE WEET VERDOMME HOE GEVOELIG ZE IS EN DAN DOE JE DIT.' Hij lacht me gewoon uit. 'Rustig maar, zo erg vond ze het niet volgens mij.' 'Niet zo erg, ik heb haar net toch horen schreeuwen. Je hebt geluk dat ik me niet zo erg naar jou niveau verlaag, maar anders had je nu je ogen niet meer open gehad. Ik loop snel weer naar boven. Ik ga in mijn bed liggen en doe mijn kamerdeur opslot. Ik val nog steeds enorm boos in slaap.

POV Anna
Ik hoor mijn kamerdeur opengaan en hoor dat mijn zus binnen komt. 'Heej an, wat is er?' 'Uhm niks hoor' ik hoor haar zuchten. 'Anna ik weet dat er wat aan de hand is, anders ben je niet zo.' Oké ze heeft me door, nu kan ik het beter gewoon vertellen. 'Oké maar je moet beloven dat je het niemand verteld want anders sta ik echt voor schut.' 'Oké is goed, maar wacht..' ze rent naar beneden en even later komt ze terug met een bak chocolade ijs. 'OMG thanks i love youu.' 'Nee, dat mag je niet je hebt een vriendje.' Oh nee, niet daar over praten, ik begin langzaam weer te huilen. 'Nee, hij heeft niks gedaan toch. Echt al dat waar is krijgt hij voorlopig nog geen kinderen, daar zorg ik persoonlijk voor.' Ik begin toch wel een beetje te lachen. Ik begin het ijs te eten. En daarna te vertellen, en ik zie haar aandachtig lachen en af en toe heel boos kijken. 'En toen hij het had uitgemaakt, bleef ik een beetje stil. Hij vroeg of ik het erg vond. Natuurlijk vond ik het wel erg maar ik zei niks. Toen heb ik hem keihard geslagen en een knietje gegeven. En toen ben ik schreeuwend weggerent.' 'Ik ga hem echt wat aan doen, dit kan hij toch niet maken. Maar wel goed dat je hem pijn gedaan hebt, zo ken ik je weer.' We kletsen nog wat en eten het ijs op. Ik skip het avondeten en ga lekker slapen. Ik moet helaas wel weer naar school morgen. Folkert weer zien. En Thomas, bij zijn naam wordt ik al wat warmer van binnen. Maar ik hoef nu voorlopig geen contact meer met jongens.



Heeej mensennn


Lekker veel drama in dit hoofdstukje, LOVE IT

Kijk trouwens wel ff naar alle gifjes bij elk hoofdstuk want ja, die zijn gewoon damn

En voor de mensen die zich afvragen, ja al die gifjes zijn van Francisco Lachowski (aka Thomas)

Vergeet niet te stemmen!!


xxxxxx


Love from the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu