Heej guys,
Voordat jullie gaan lezen wil ik even zeggen dat dit een enorm kort stukje is, maar ik wou toch even snel wat online zetten. Ik sta namelijk #70 in tienerfictie en heb bijna de 2K reads. THNX ALLEMAAALL!!! (vandaar ook dit weer prachtige gifje bij het hoofdstuk) Eind deze week of begin volgende week zal er weer een normaal hoofdstuk komen. Ook kunnen jullie nog steeds Q&A vragen achterlaten in de comments.
BYEBYEE
POV Anna
En ja hoor, mijn wekker gaat weer af. Ik moet weer naar school, ik heb echt totaal geen zin in school, nouja niemand eigenlijk, maar ik wil Thomas en Folkert nu ook gewoon niet zien. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer, eenmaal in de badkamer loop ik tegen de wasbak op, oké dat doet pijn. Mooi begin van de dag weer, ik zie al een blauw plek komen. Ik stap onder de douche en was mijn haar. Ik doe kleren aan en ga beneden ontbijten, na het ontbijt ga ik naar boven. Ik fohn mijn haar, en doe make-up op. Ik stap op de fiets en fiets naar school, zonder Amelie vandaag, zij heeft het eerste uur vrij. Ik loop school binnen en loop gelijk naar mijn kluisje. Ik pak de goede boeken en loop naar het eerste lokaal. Fijn, 15 minuten te vroeg. Ik loop door de gang en zie Thomas bij het lokaal, ohja ik zit bij hem in de klas. SHIT ik loop snel terug naar mijn kluisje. Waar mijn stalkers staan maar achja, beter dan met Thomas praten. 1 van de stalker komt naar me toe lopen, meen je dit kan mijn leven nog erger. 'Hoi' wauw hoe vrolijk is die gast. 'uh en jij bent?' 'Oh ik ben Franklin en dat zijn Rick en Rens.' Uhm oké 'Oké en waarom kom je naar me toe, en sta je elke dag bij mijn kluisje.' Ik zie hem kijken. 'Uh ja vandaag nog hoor mens, en staar niet zo naar me vieze pedo.' 'Uhm we staan eigenlijk gewoon graag bij je kluisje en ja.' 'Nou schiet op dan.' 'Wij vinden je leuk, doei.' 'SUKKELL.' Oké dat heeft hij waarschijnlijk niet gehoord, want hij is gelijk weggerend. Dit kon ik er echt niet meer bijhebben. Ik loop naar de concierge en meld me ziek, ik kan dit echt nog niet aan vandaag. Maarja, wat moet je zeggen. Uhm ja ik wil naar huis, ik heb last van liefdesverdriet. Nee dat gaat dus niet werken. Uhm, hoofdpijn dan maar, dat moet wel goed komen.
JE LEEST
Love from the badboy
Teen FictionThomas is de badboy van de school, iedereen is bang voor hem en alle meisjes vallen voor hem. Behalve Anna, zij is een stil meisje die goed haar best doet op school maar samen met haar bestie Amelie zijn ze de drukste en hyperste in de klas. Ze heef...