° Bilgilendirme °
🔯Bu kitapta adında anlayabileceğiniz gibi gerçek anılar , hikayeler hatta ve hatta sözler'i ele alacağım.
🔯O yüzden lütfen başka bir kitapta bu kitab'da geçen her hangi bir sözün dahi çalınma söz konusu olursa, kişiler üzerinden yasal işlem başlatılacaktır.
🔯 Bana yorumlarınızla ve beğenilerinizle destek çıkın şimdiden teşekkürler.
✖✖
On beş yaşındayken Fatsa'nın ardıç köyünde sonbahar ayındaydık. Ve o gün kardeşlerimle birlikte ormana kestane toplamak için, gitmeyi planlamıştık.Ve o öğle saatlerinde kestaneyi topladık eve dönerken birden köpek ulumaları duyduk, ve hızla bize yaklaştıklarını fark ettik.
Ve orada en büyük ben olduğum için kardeşlerimi Korumam gerekiyordu.Onları ağacın arkasına sakladım. Ama ben ortada kaldım,tam bende saklanacak bir yer ararken, çok fazla köpeğin bir tilkiyi kovaladığını gördüm. Tilki hızlıca bana doğru geliyordu, ve içimdeki endişe artmaya başlamıştı. Tam önüme yaklaşmışken o av köpeklerinden biri tilkiyi tutup fırlattı.O köpek beni korumuştu. Ve ben orada şaşkınlıktan hareket bile edemiyordum.Sonradan kendime gelip olayın farkına varınca, kardeşlerimi alıp eve koşarcasına gittik.
37 yaşıma geldim hala o olayı unutabilmiş değilim. O köpeğin beni o tilkiden kurtarmasaydı belki şu anda ölmüş de olabilirdim.Ne zaman kestane yesem bu olay bana hatırlatırcasına gözümün önünde canlanır.☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Olağanüstü Olaylar
ParanormalSen hiç bir kitab'da gerçek anılar veya hikayelere rastladın mı ? Cevabınız hayır mı ; Öyleyse şimdi o anılarla içini ısıtmaya hazır mısın ? Öyleyse durma hemen okumaya başla.