♧ Okumaya aşağıya 👇 koyacağım videoda ki multimedia'la devam
edin. ♧
☆
Bir zamanlar köyde dört çocuğuna bakan, kocası gurbette olan kadının bir sabah değirmene ekmek yapmak için dışarıya çıktığın da başına geleceklerini anlatacağım. Bu kadın çok fakir olduğu için evde de çocuklarına vereceği yemek bulamadığından sabah olunca değirmene ekmek yapmaya gidecekmiş. O sabah kadın kalktığında hava hâla karanlıktı. Sabah ezanın okunduğunu birazdan havanın açacağını düşünerek yola koyuldu. O karanlık hava insanın içini ürpertiyordu. Kadın yolda yürümeye devam ederken mezarlıkların oraya yaklaştı.
Ve arkasından o ürpertici,korkunç sesler geldiğini fark etti. Dönüp baktığında da hayvana benzeyen ama hayvandan da çirkin bir yaratığa benzer bir şey görmüştü. O ara kadın korkuyla felak-nas ne biliyorsa okumaya başlamış. O yaratık, kadına yaklaşmaya çalıştıkça, kadın da o duaları okuyunca yaklaşamadığını ama hâla kendisini takip ettiğini fark etmiş. O yaratığa benzer şeylerin neden yaklaşamadığını düşündüğünde onların cin olabileceğini düşünmüş. Çünkü; felak-nas surelerini okuyunca ona yaklaşamıyorlardı. Kadın hem onlardan nasıl kurtulacağını düşünüyor hem de bir yandan dua okuyormuş. Bir saate yakın yolda yürümüş. Karşısında bir dere görmüş. Gördüğü derenin üzerinden atlayıp karşıya geçince cinlerin o sudan geçemediğini görmüş.
Ve orada o derenin karşısında sabah olmasını beklerken bir-iki saat geçmiş. Kadın hâla havanın neden açmadığını düşünmeye başlamış ama sonradan idrak etmiş. O zamanlarda köyde elektrik,saat yokmuş. Varsa da şehirlerde onlarda o saati almaya paraları yetmiyormuş. Ve kadın da sabah oldu sanıyor, ama daha gecenin üçüymüş. Kadın da sabah ezanın okunmasını beklemiş ve o hızla ekmeğini yapıp, korka korka o dereden karşıya geçmiş. Arkasından onların gelmediğini görünce içi rahatlamış. Ve evine gitmiş.
Bu olayda bir annenin çocukları için nelere fedakarlık yaptığını göstermiş.♡Anne olmak kutsaldır ♡
☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Olağanüstü Olaylar
ParanormalSen hiç bir kitab'da gerçek anılar veya hikayelere rastladın mı ? Cevabınız hayır mı ; Öyleyse şimdi o anılarla içini ısıtmaya hazır mısın ? Öyleyse durma hemen okumaya başla.