5 ✡

202 39 1
                                    


5-6 yaşlarımda iken, o gün bize yeğenlerim oynamaya geleceklerdi. Hava ise diğer günlere nazaran daha  bir bozmuştu. Bizde hep birlikte bir odada toplandık oynuyorduk.

Evimiz iki katlıydı, köyde yaşadığımız için alt katımızda hayvanlar, üst katta ise biz yaşıyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evimiz iki katlıydı, köyde yaşadığımız için alt katımızda hayvanlar, üst katta ise biz yaşıyorduk. Evimizin tahtaları eskiydi şu zamandaki gibi betondan değildi. Tahtalar ise hep ovuk ovuktu, fare deliği gibiydiler, insanı ürkütüyordu. Yeğenlerim acıkmış ve yemek yemeğe mutfağa gitmişlerdi. Bende pek aç hissetmediğimden dolayı yemek yemeğe gitmemiş, odada tek başıma kalmıştım. Ve odada birden o deliklerden birinde aynı disney'in filmlerinde ki gibi pamuk prenses ve yedi cücelerden, cüceler görünmeye başladı. Cüceleri ilk gördüğüm de gözlerime inanamadım. Cücelerden ilk çıkan ise sakallı, kafasında beresi olan bir cüceydi.  Bunları böyle görünce ürküp şok geçirmiştim. Kendime geldiğimde ise çığlık atınca cücüler eliyle şşşşiihhh sessiz ol, korkma sana bir şey yapmayacağız dediler. Ve inanabiliyor musunuz o cüceler Türkçe konuşmayı bile biliyorlardı. Ve ben o korkuyla mutfağa koştum, evde o zaman tek büyüğümüz yengeme küçük adamlar gördüğümü ve benimle konuştuklarını söylediğimde, yengem ise pek tepki vermemiş bende onu inandırmak için, odaya götürdüğümde ise sanki hiç var olmamışlar gibi yoklardı. Ve tahmin ettiğiniz gibi yengem inanmamıştı. 

Şimdi ki aklım olsaydı, kesinlikle çığlık atıp kaçmazdım. Onlarla arkadaşlık kurmayı çok isterdim ve bu disneyin çizgi filmlerinin de kurgularının gerçek olabileceklerine inandım. Çizgi film diye geçmemek lazım, bakın bana bildiğin yedi cüceleri görmeye şahit oldum.

                             
                               ☆

☆ Olağanüstü OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin