☆
99 depremiydi, hamile bir kadın ve eşinin dikkatsizliği yüzünden korkmuş olan bu kadın bu depremi hiç unutamadı. Hamile kadın bu birkaç gündür hiç susmadan geceleyin havlayan köpeklerin yüzünden uyuyamıyordu. Bunu sebebini de merak etmiyor değildi. Susadığını hissederek mutfağa gitti. Geri dönüp odasına gidecekken bir anda yerin sallandığını hissetti. Kadın her zamanki baş dönmesidir diye dikkate almadı. Yatağına yatmıştı. İşte her şey o an başlamıştı. Kadın yattığı yerde öyle bir sallanıyordu ki artık bunun bir baş dönmesi olacağını hiç düşünmüyordu.
Kadın kalkarak yanında yatan kocasını uyandırdı. Kocasına deprem oluyor dedi. Kocası uyanıp sen burada bekle ben hemen geliyorum dedi. Ama gelmemişti, hamile karısını orada bırakarak yan binadaki kardeşini uyandırmaya gitmişti. Gittiğinde ise onun uyandığını gördüğü halde geri dönmemişti. Deprem etkisini arttırmıştı. Kadın, kocasının gelmeyeceğini anladığında kendisi çıktı. Ve dışarıya çıktığında kocasının dışarıda oturuyor olduğunu görünce iyice sinirlenmişti. Hamile karısı olduğu halde nasıl geri dönmez diye düşündü. Bunun bu kadar umursamaz ve dikkatsiz davranması canını sıkmıştı.
O gün bütün gün dışarıda kalmışlardı. Arabası olanlar arabada kalıyor, olmayanlar sokakta yatıyorlardı. Hala depremin etkisi geçmemişti. Hafif- hafif sallandığımı hissedebiliyordum. Bizim olduğumuz yerde evlerin yıkıldığı olmamıştı ama bazı bölgelerde daha kötü olmuş ve bir sürü yaralı vardı. Deprem olur diye kimse eve girmiyordu. Ama bir kaç gün sonra girmeye karar vermiştim. Kocam da işe gittiğinden evde tek kalıyordum ve korkuyordum.
Sonradan kocam beni ablasına götürdü. Orada kalmıştım ama onlar da evde değil dışarıda kalıyorlardı. Onların kapısının önündeki boş araziye çadırlar kurulmuş orayı bilenler hep oraya geliyorlardı. Ve çok sıkışık olduğu için karnımdaki çocukla birlikte rahat edemiyordum. Bu durumdan rahatsız olunca, görümcemin, kızı benimle birlikte kendi evime geldi. Birkaç gün kaldı ama sonradan gitmişti.
Yine bir gece sallandığımı hissettim. Hemen gözlerimi açmıştım. Ama korkmuyordum şuan Allah bana cesaret vermiş olsa gerek diye düşündüm. Sonradan biri tarafından çok kötü sallanmıştım. Hadi kalk deprem oluyor demişti, ben zaten uyanmıştım. Onun böyle ani yaptığı hareket yüzünden bir anda bütün cesaretim gitmişti. Hemen dışarıya çıktım bu sefer burada onu bekleyerek aptallık etmeyecektim. Sonuçta o kardeşine bakmaya gidecekti. Kardeşi dediğim kişi de en az üç yaş küçüktür.
Bu seferki deprem 5 büyüklüğünde bir şeymiş mi ne, ama ilk olduğu kadar etkili olmasa da insanı kötü hissettiriyordu. Bu depremden sonra doktoruma gitmiştim. Hastaneye gittiğimde her yerin çatlamış olduğunu gördüm ve bu beni nedense korkutuyordu. Doktorum, bana depresyona girdiğimi bu olaylardan fazla etkilendiğimi söylemişti. Dediği de doğruydu böyle şeylerden fazla etkilenmezdim ama bir de kocamın hiç benimle ilgilenmiyor oluşu da yalnız hissetmeme sebep olmuştu.
Bu depremden baya yaralananlar hatta ölenler bile olmuştu. Bu yüzden bu 99 depremini hiç bir zaman unutamayacağım.
☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Olağanüstü Olaylar
ParanormalSen hiç bir kitab'da gerçek anılar veya hikayelere rastladın mı ? Cevabınız hayır mı ; Öyleyse şimdi o anılarla içini ısıtmaya hazır mısın ? Öyleyse durma hemen okumaya başla.