İlkim

115 5 1
                                    

O mavi gözler bana bakıyordu kalabalık bir masaydı. Didem yanıma geldi ve sarıldı. " bu ne güzel tesadüf , nasılsın " üstümdeki şaşkınlığı atmamla " iyiyim canım bir aile yemeğindeyiz , sen nasılsın "


Didem " bizde aynı canım ateşin babası yani amcam ve eşi burada, tabi bir de bizim çocuklar hadi gel benimle, seni tanıştırmak istiyorum" daha ağzımı açıp bir şey diyecekken masaya " pardon efendim sare yi iki dakika alabilir miyim çok tutmayacağım "


Mehmet amca " sare de isterse tabiki kizim "


Didem " teşekkür ederim iyi akşamlar" bir yandan çekiştiriyor bir yandan söylemeye çalışıyordum
" Didem dur ben neden tanış..." lafım bitiremeden masaya gelmiştik


Didem " Kenan amca bu bahsettiğim arkadaşım sare, benim amcam Kenan Soyluhan "


Ateş gözlerini babadan aldığı kesin, çok yakışıklı bir adamdı ben sadece bu anı hemen bitirmek istiyordum
uzanıp "memnun oldum efendim " ayağa kalkan babası içten gülümsemesiyle " ben de memnun oldum kizim lütfen otur biraz sohpet edelim vaktin varsa " tebessüm ettim ve cenk bana sandalye çekmiş olduğunu farkedip oturdum ateş tam yan tarafımda beni gözleriyle yiyordu . Birden Grinin Elli Tonu filmi geldi bu adamın yapabileceği şeyleri hayal ettim ve hemen o küçük beynime yeri değil sonra kurarız pis hayallerini, lütfen dikkatimi dağıtma dedim. Kenan bey " merhaba sare nasilsin
" tesekur ederim efendim siz nasilsiniz "
Kemal Bey" şükürler olsun...didem bana bölüm birinciliginden bahsetti kizim, ama bu kadar güzel bir kız beklemiyordum. Çizimlerin de orijinal geldi bana. Didem benim için iyi bir referans staj için mutlaka şirkete bekliyorum ateş sorumlu bu işten mutlaka değerlendirmeye alınacaktır. "


Ben söylediklerini sindirme ye çalışırken ateşin sadece benim duyduğum şekilde " bu kadar kisa bir elbiseyle sakin karşıma gelme " demesiyle resmen iliklerime kadar titremistim. " Gözlerini çek üstumden" dedim ve başımı kaldırdığımda babasıyla gözgöze geldim. Masadakilerden müsade isteyip tek tek tokalaştım sıra ateşe gelince çapkınca beni süzdükten sonra " iyi akşamlar sare hanim " ilk kez adımla seslenmişti ve bu benim çok hoşuma gitmişti normale döndü galiba dedim yanlarından ayrıldım . Yemekler çoktan gelmiş koyu bir sohbet ederken buldum gökçe soran gözlerle bakmış ben sonra diye geçiştirdim. Yemeklerimizi yedik, masada her sey muazzamdı. Acele etmeden yavaş yavaş yemek bana eziyet çünkü hızlı yemek yiyen biri olarak. Mehmet amca" ee kizim sen neler yapıyorsun ailen iyi mi "


" teşekürler efendim çok iyiler siz Nasılsıniz bayadır gorusemedik "


Mehmet amca " iyi kizim serap teyzenle kizimin hasretini çekiyoruz tek evladım başka kimse yok "


Serap hanim" mehmet bey gençleri bunaltmayalim " tekrar gerginlik çıksın istemediği için lafı değiştirmek istedi.


Serap hanim " kizim senin sayende kizim yalnız kalmadı senin hakkını nasıl öderim bilmiyorum her şeyiyle ilgilendin notları yükseldi kızımla bir kardeş oldunuz."


" estafurullah serap teyzesi o nasıl söz en zor zamanlarımda gökçe hep yanimdaydi ben onun hakkını ödeyemeyem ve size de çok teşekür ederim yemeğe beni de davet ettiğiniz için"


Mehmet bey " sen ailedensin kizim, sare okul bitmesine az kaldı artık beni yanlış anlama gökçe için ne düşünüyorsam senin icinde aynısını düşünüyorum. Gökçe yurt disinda yüksek lisans yapmasını istiyorum aslında gökçeyle konuştuk sıcak bakıyor hem aykut da gidecek eğer sen de kabul edersen sen de gökçeyle gidersin hem birbirinizden ayrılmamiş olursunuz hem de benim gözüm arkada kalmaz. Malum burdaki işlerden vakit bulamıyorum"

ELMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin