Staj

83 3 0
                                    

Didemin arabasını park etmesiyle heyecanım iki katına çıkmıştı. arabadan inip şirkete baktım devasal büyüklükteki bu bina beni daha çok ürkütmüştü. kendime küfretmeye erken başladım ne vardı sanki gidip bizim kızlarla aynı yerde yapsaydım ben buraya uyum sağlayamazdım. Didem koluma girdi " hayat bazen kabuğunu kırıp daha çok büyümeni ister ama bunun için başlangıçlar şarttır." kendinden çok emin konuştu. iyiki varsın.
" peki o kabuk hiç kırılmazsa "
Didem uzun tırnaklarını göstererek
" kadın gücünü kullanırız " ağzımdan bit kahkaha kaçtı "delisin " dedim ikimizde asansöre geldiğimizde hala gülüyorduk.
" neşenizi neye borçluyuz " arkamızı döndük aykut ve cem göründü. ikisini de görmeyi beklemiyordum. " aykut "
"efendim sare" imalı söylemişti .
Sare " burda ne yapıyorsun "
cem " aykut 'u ben davet ettim ortak bir arkadaşımız geldi bu gün bir şeyler planlıyoruz " niye şaşırıyorum ki aykut cemle çok samimi.
Aykut " senin hayırlı olsun sare yeni staj yerin gerçi sonradan haberimiz oldu "
Didem " ben zor ikna ettim söyleyecek zamanı olmadi"
Cem " ateş ' in yanına gidelim semih bizi bekliyor."
Hep beraber çıktık ve Ateş'in odasının önüne geldik. Bura o kadar büyük ki, bir dahaki sefere kaybolabilirim. sekreteri bayan uzun bacak yapmacık tavırlarıyla bizi odasına doğru yönlendirdi. kızı sevmedim hayır güzel olduğu için değil güzel güldüğü için değil Ateş'in sekreteri olduğu için hiç değil. İç ses sus lütfen ...
odasına girdiğimizde tek tek hepimizi incelemiş gözleri bende takılı kaldı ve sanki tebessüm etti ya da bana öyle geldi.
Ateş " hoşgeldiniz hanımlar buyrun geçin " kibarlaşmasina şaşırdım tam oturacağım sıra misafiri ayağa kalktı ve tam karşıma doğru geldi bir yerden hatırlıyorum...tamam evet kitapçıda gördüğüm çocuk jutidh macnaught kitabını almıştı. hafif tebessüm ettim bana uzattığı elini sıktım. " o gün tanışamamıştık ben semih "
" ben sare " Ateş buz gibi gözlerle bana bakarken dişlerini sıktığını gördüm.
Sare " kitap bitti mi?"
Semih " evet çok beğendim. vazgecilmeyen bir aşk hikayesi "
Ateş araya sert sesiyle girdi " tanışma faslınız bittiyse işimize bakalım "

Erkekler çıkmış biz de didemle oturduk ateşe bakıyorduk ama o kadar sinirli duruyordu ki başlangıcı biz yapmadık . nihayet konuştu
" sare hanim ve didem hanım staj yapmak için Soyluhan Holding'inde bana nasıl bir proje getirdiniz. Biz şok geçirdik birbirimize baktık
Didem " ateş neden bahsediyorsun iş başvurusu yapmıyoruz staj bu...."
Ateş " çizimler nerde"
Sare " Çizim yok Ateş Bey, eminim bu şirketten ve sizden öğreneceğimiz orijinal fikirlerle güzel projeler üreteceğiz." Ateş memnun olmus gibi kafasını salladı. demin söylediğime ben bile şaşırmıştım didem göz kırptı bana.
Ates " Akıl edemedik demek yerine , güzel kıvırdıgın için staja kabul edilniz." sekreterini arayıp bir kaç evrak getirdi bayan uzun bacak geldi bıraktı ve gitti.
Didem "ben amcama uğrayıp gelirim " deyip çıktı bunu bilerek yapmıştı çıkınca ona kızmayı aklıma yazmıştım .
evrakları imzalayıp Ateş' e uzattım
" işim bittiyse izninizle çıkayım "
Ateş " o adamı nerden tanıyorsun "
" stajla alakasız bir soru "
Ateş kükrer gibi " istediğim soruyu sorarım ben..
Sare " patronsunuz " afallamıştı. susmak yok devam edecektim.
Sare " isteğiniz kızı sıkıştırır en değerli olanı değersiz gibi oynar sonra bir şey olmamış gibi devam edersiniz. İş başka konularda mini etek prensipte yok dersiniz ama sekretere bu ayrıcalığı tanırsınız. Sonra geçip bana hesap sorma hakkını elinde tutmaya yeltenirsiniz..pardon ..ne münasebet..mobing falan mi...bakın bunlar benim ilk staj izlenimlerim dersime iyi çalışmış miyim ? "

Öyle rahatlamıştımki artık gönlüm rahattı kapıyı açtım çıktım. Geride şaşkın bir adam bıraktığıma yemin edebilirim. Korkmuyorum ne yakacağın Ateş'ten, ne de bırakacağın Karanlıktan...


ELMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin