ATEŞ
Ben sevgi, aşk nedir tatmadım ve bu duygulara inanlardan değilim ben buyum, böyleyim. Sare belki benden daha fazlasını bekliyor ve istiyor ama olamam. Çekip gittiğinden beri masada ne kadar oturdum öylece bilmiyorum Sare 'nin su kadehini elime aldım. Yere savurdugu kadehin bir kısmı kırılmıştı .Daha biraz önce dudaklarını ıslatarak içmişti. Su doldurdum ve Kırmızı ruj olan tarafi ağzıma götürdüm son damlasına kadar içtim. Bu imkansız bir şey benim için ama ona ihtiyacım vardı. Bir erkek olarak kadınların her türlü ihtiyacını karşıladım ve istediğimi de aldım . Ben böyle alıştım, başka türlüsünü hiç denemedim. Ben kendi duygularım , isteklerim için yaşarım.
Kadınlar üstünde sınırsız bir hükmüm var. Mutlu olmanın herkes için ifadesi farklıdır ben anlık mutluluk ve hazlara bakarım. İstediğimi yatağımdan geçiririm, içlerinden bir kaç tanesi için aynı evi paylaşırım bu sadece iki kişi için olmuştu. Onlar benim için elinden gelen çabasını yapmış aynı evde kalmak konusunda, ben ikna olmuştum ama şimdi Sare' ye teklifte bulunmuştum. " Tekmeyi basana kadar " demişti bana ben ona git demezdim ki ben sana doyamam nasıl düşünürsün. " Seks kölesi " demek beraber yaşamamızı böyle algılıyordu. Bir kadeh içkiyi bitirdiğimde telefonum çaldı arayan Cem " Abi acil bizim mekana gel "
" Neoldu "
Cem " Sare. ." Sabırsızca lafını kestim ayaklandım hemen
" neoldu sareyi çabuk söyle"
Cem " Ya anlatıyorum abi, Sare ve Didem kör kütük sarhoş başedemiyorum" Telefonu kapatıp koşar adımlarla arabama binip gazı kökledim. Geldiğimde Cem beni dışarda bekliyordu yanında Sare'nin arkadaşı ile
" Niye kızların yanında değilsin "
Cem " Abi şimdi çıktım seni karşılamak için "
Bir yandan yürüyor bir yandan söyleniyordum.
" Adamlar niye bakmadı Lan bu nasıl iş "
Cem " Yaklaşamıyoruz ki..."İçeri girdiğimizde hepimiz olanlara bakakaldık. Sare adamın hassas noktasına tekme atmış adam felç geçirmekle meşguldü, gülümsedim hırçın güzelim . Didemle ikisi dans etmeye devam ederken adam tekrar ayaklandı, ama fırsat vermeden yere serdim kimsenin Ona dokunmasına izin veremezdim. Sare düşecekken kollarıma aldım yüzünü boynuma gömdü ve o sarhoş haliyle kulağıma
" Bana sevişmeyi öğret " dedi dudaklarıma yapıştı. Ah be güzelim ne yapıyorsun bu halde sana dokunamam, yapamam . Dudaklarımı çektim ve sareyi arabaya doğru götürdüm. Adamlar Cem de Didem' i almışdı .
" Cem ben Sare' yi götürüyorum sen kızları eve bırak "
Zeynep " Sare'ye dikkat edin, bugün çok ağladı " cevap vermeden arabaya bindirdim ve arabayi sürmeye başladım. Kalbim ağrımıştı ne yaptımki sana ben. Gözleri şişmiş, makyajı dağılmıştı. Yanımda sızmış kalmıştı. Kendi evime götürdüm onu bu halde evine götürsem aklım onda kalacaktı . Kucağıma aldım eve girdik baktım boynuma gömmüş yüzüne o kadar güzel ve temizdi ki her erkeğin aklını başından aldığına eminim. Ama seni kimseye vermem ucunda neolursa olsun..SARE
Gözümü hafif araladım biri beni yatağa yatırıyordu. Hala kendimde değildim baktım Ateş ayakkabılarımı çıkarıyordu . Hıçkırarak
" Pantolonumu da çıkarsana" salak salak güldüm ama kendimi frenleyemiyordum.
" Tüm kıyafetlerini çıkaracağım "
"Oha niye seks kölen olmayı kabul mu ettim,sarhoşum ama aptal değil patron"
"belli belli " dedi. Kalktım ayakta durmaya çalıştım ama bu kez Ateş beni tutacakken Ateş' in üstüne düştüm. Üstüne iyice yayıldım ve ata biner gibi bi kaç hareket yaptım. Beynim beni yönetmiyordu. Ellerimi hep merak ettiğim vücudunda gezdirdim adamın kasları taş gibiydi.
" Kaslarını hep merak ettim Deniz Gözlüm " Ateş gözlerini kapatıp gülümsedi ve tekrar açtı .
Ateş " Şuan sarhoşlugunun arkasına saklanıp söylüyorsun, ama hormonlarımı zor zapt ediyorum "
" Ateş "
" Söyle Sarem "
" Kusacağım "
Ateş hemen beni kaldırıp lavaboya götürdü ne var ne yok hepsi çıkmış Ateş de saçlarımı yana toplamış , bir yandan beni tutuyordu. Ama üstüm başım kusmuk olmuştu resmen kendime gelemiyordum. Üstümü çıkardığını biliyordum ama itiraz edecek gibi değildim. İç çamaşırlarımla bırakmış tekrar havadaydım kucakladı galiba. Ilık su kafamdan indikçe gözlerimi araladım iyice,ateş de benimle ıslanıyordu. Vücudumu köpüklüyor saçlarımı yıkıyordu. Bu adamı böyle göreceğim aklıma gelmezdi ama Buarada ben çıplaktım üstümdeki iç çamasırları ıslanmış her tarafım belliydi . Üstümü kapatmaya çalıştım.
" Lütfen yeter, utanıyorum "
Ateş elinde bornozla geldi beni ayağa kaldırıp giydirdi. Böyle kendimi daha iyi hissetmiştim. Aşağıda kapı çalınca indi ben de hemen ıslanan çamaşırlarımı çıkardım. Bornozuma iyice sarıldım, ne hale gelmiştim. Yatağa uzandım gözlerim kapanacakken sarsılma ile gözlerimi açtım Ateş elindeki bir poşeti bana uzattı " Hemen giy bunları yoksa üşüteceksin "
Ama gözlerim kapanıyordu, hiç bu kadar ağar bir uyku hissetmemiştim hala sarhoşlugumun etkisindeydim. Ama en sarhoş olduğum an gözlerimi açamasam da tenimde hissettiğim Ateş ' in elleriydi.
Kulağıma fısıldar gibi geldi
" İzin ver meleğim...izin ver cennetimi sunayım sana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELMA
RomanceTutkuyu kendi kurallarına göre yaşayan ve Aşka inanmayan Soğuk bir adam... Kendi halinde Sare, Güzel bir Kız. . Kurallar en ihtiraslı halini alırken Yasak bir cennet mi yoksa Aşkın kapıları aralanabilecek mi...