Yasak Cennet

73 3 1
                                    

Ateş'in keskin bakışlarında ağzımdan korku nidası kaçarken arkaya dogru bir adım attım.
" Uzak dur" dedim sesimin titremesine engel olamadan
" Kim yaklaşsın sana Yusuf mu " Bakışları kararmış ellerini sıktığını görmemek imkansızdı.
" Çık git burdan polisi arıyorum " elime telefonu aldım daha çevirmeden elimdeki telefonu alıp tek seferde kırıp attı. Gözlerim büyümüştü en sevdiğim telefonumu parami biriktirip almıştım.
" Taksitleri yeni bitmişti " Söylediğim söz ile alaycı bakışlarına maruz kaldığım da Ateş tam karşıma durmuş aramızdaki azıcık mesafede yüzüme değen sıcak nefesi utanmasam içime çekecektim. Yakışıklı,erkeksi yüz hatları kusursuzca bana bakıyordu.
Duygularını çok güzel saklıyordu onu anlamak çok zordu. Belimden tutup kendi bedenine yapıştırdı sert vücudunu tenimde hissederken nefes alıp verişim hızlanmış yine kendimi kaybetmeye başlıyordum. Saçlarımı avcunun içinde yumruk gibi yaptı sanki biraz sonra o saçları yolacaktı.
Boynumu yana doğru kaydırıp enseme yüzünü yaklaştırıp avını arayan hayvan misali koklamaya başladı. Ben istemsizce gözlerimi kapar gibi olmuştum . Elleri sırtımdan belime inmiş daha durmadan kalçama doğru inecekken
" Napiyorsun" Sesim fısıltı gibi çıkmıştı. Tek hamleyle eteğimi çıkarıp yere indirdi. Ağzım açık Ateş'e bakarken yüzüm yine kızarmıştı.
" Git üstüne düzgün bir şey giy" emretti.
"Bu seni ilgilendirmez" dedim
Dişlerini sıkarak ellerini altımda iç çamaşırına attı
" Bunu da çıkarayım hatta seni soymak eğlenceli olurdu "
Birden çıplak olduğumu hatırlayıp hemen dolaptan kot pantolunumu aldım üzerime geçirdim.
" Tamam mı oldu mu şimdi çık evimden " Birden kasılmış ve sinirlenmiş yüzünü yüzüme yaklaştırıp tek eliyle yüzümü kavrayıp dudaklarıma büyük bir baskı yaparak öpmeye belkide tüm sinirini boşaltmaya başladı. Ayaklarım karıncalandı sanki ayakta duramıyordum düşecek gibi oldum belimden tutup sırtına aldı ve beni bir hamlede dışarı çıkardı yanan dudaklarımın hala tadı kokusu dilimdeyken itiraz edecek aklı bulamadım. Beni hipnotize etmiş gibiydi belkide yapmak istediği buydu.

Araba atıp kapıları kilitledi arabayi son sürat çalıştırdı.
" Ateş bırak beni resmen zorla alıkoyuyorsun "
Gözlerini yoldan hiç ayırmıyor bana hiç bakmıyordu. Artık konuşmaktan yorulmuş kafamı arkaya attığım gibi gözlerim kapanmıştı.

Soguk hava yüzüme vuruyor ama bedenim daha sıcaktı. Beni saran eller ustalıkla sıcak tutarken, özellikle ilk üşüyecek burnum soğuktan kızarmış olmalıydı. Gözlerimi zor güç açtığımda Ates' in kucagindaydım. Ama soğuk havadan çok gürültü beni uyandırmıştı. Etrafa baktığımda düz bir pist alanindaydik ama bizden başka karşımda Devasal helikopter ve etrafta bir kaç kişi bizi hazır bekler haldeydi.
" Lütfen yere indir "
Ateş bir an tereddüt etsene beni yere yavaşça bıraktı üstümde kalın bir mont vardı hemen onu alıp giydim çünkü hava inanılmaz soğuktu.
" Ateş burası neresi " Ateş sanki ben hiç soru sormamış gibi önüme geldi açık bıraktığım montun fermuarını kapattı ve kapşonunu kafama geçirip
" Gittiğimizde göreceksin " Deyip elimden tutarak helikoptere doğru yönlendirdi beni.

Hayatımda ilk kez helikoptere binecektim. İnsan kaç kere böyle bir tecrübe edinir ki. İçeri girdiğimde sıcak hava yüzüme vurmuş biraz olsun iyi gelmişti. Ateş pilota talimatlar vermişti muhtemelen gideceğimiz yer ile ilgili. Ateş işini bitirdiğinde yanıma geldi yüzüme bakmadan oturdu gözlerini hafif kapattığında
" Bana nereye gideceğimizi söylemezsen seni asla uyutmam" dedim meydan okuyordum.

Ateş tek kaşını kaldırarak 'ciddi misin' der gibi baktı dalga geçer bakışı atıp üstüme doğru eğildi

" Bak küçüğüm sen uyudun uykunu aldın Sıra bende, söz veriyorum ikimizin de uyumayacağı uzun geceler olacak."

Yüzüm renk değiştirme işlemine geçerken kaşlarımın havada kaldığı o an benim aptal şaşkın halim, Ateş'i hiç etkilemiş gibi değildi. Gözlerini tekrar kapattığında sinir harbi geçiriyordum. Sinsice gülüp kulağına doğru eğildim sessiz fısıltılı bir tonda
" Hayal gücün çok kuvvetli Ateş Bey..Masallardan etkilenip göklerde Anka kuşu arayan bir çocuk gibisin "
Ateş gözlerini açmadan elini ensemden tutup göğsüne yapıştırdı. Sert kaslı göğsünde başımı koyduğumda itiraz etmedim.
" Hayalleri ancak çocuklar kurar ben gerçekleri yaşarım...Sen kuş olsan ben Gökyüzü olur yere indirim seni...sadece istediğimi almak için ..."

ELMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin