Korumalar olduğunu yeni farketmis tim. Boğazlarını yalandan temizleyerek, deminki yakınlaşmamıza mesafeyi koyan ben olmuştum.
Ateş " hemen söyleyin dinliyorum"
" Ateş Bey acil bir durum vardı "
Ateş bana dönerek " sen eve gir ben geliyorum..Buarada yemekte et sote ve pilav isterim" göz kırpıp adamlarıyla uzaklaştı. Adamın uşağı olmuştum resmen. Beni bütün ayak işlerinde kullanıyor ama iş davet olunca başkasıyla boy gösteriyor. Sare sanki senle mi gezmesini bekliyorsun kaptırma kendini adam çapkın karşısında titreme az uslu dur. Eve girdiğimde buranin iç döşemesine bayılmıştım çok sıcak ve kullanışlı düşünülmüştü. Odaları gezerken film salonu olduğunu keşfettiğim odaya girdim hemen filmlere bakmaya başladım. En son filmler alınmış ama daha ambalajında duruyordu. Yemek aklıma gelince hemen mutfağa geçtim üstüme önlüğü gecirdim bu pahalı elbiseye bir şey olsun istemiyordum.ATEŞ
Kendimi bu kızdan uzak tutmalıydım yanındayken yabancı olduğum duyguların hepsini yaşıyorum. Üzülmesini istemiyordum kırmak,incitmek korkusu, şaka gibi ama bir kadına asla hissetmediğim şeyler bunlar neden oluyor, acıdığım için desem ben hiç bir kadına acımam ne yatakta ne dışarda. Aşk mı hayır işte buna gülerim çünkü ben aşka unanmayanlardanım. Bana hem iyi hem çok kötü gelen bu kızı tanıma arzum artarken sadece cinsellik olma ihtimalini kafamda yükseltmek istiyorum.
Sare semih denen zibidiyle nerde karşılaştılar bilmiyorum ama el sıkıştıkları andan itibaren kan beynime gitmiyordu bir yumruk geçirmek istedim adrenalin ben de yükselirken, kendimi kontrol etmeye çalıştım Sanane Lan sanane kimle ne yaparsa yapsın.
Bu küçük kendini kurnaz sanan kız, bana bi sürü laf saydırırdıktan sonra odamdan çıkmıştı. Ben onu sıkıştırıp öpülesi dudaklarına yapışmamak için içimdeki hayvanla mücadele ediyordum.
Yurt dışına ayak basmamla yoğun iş temposuna başlamıştım. Bitmek bilmeyen toplantılar ve iş görüşmeleri bittiğinde evime gelip duş falan aldım. Bu evi özlemiştim senelerdir kaldığım küçük partiler verdiğim yerdi. Babam artık Türkiye'de olmam gerektigi konusunda, tartışmalarımız arttığında pes etmiş, evimi kitleyip gitmek zorunda kalmıştım. Şimdi özlediğim yerdeyim ama bir şey eksik gibi..
Burdaki işleri düzene sokmaya başlamıştım ama rakip şirket sürekli önümüze köstek olmaya devam ediyordu. Bazı amerikan firmalarıyla anlaşıp, aldığımız büyük ihalelerin patronlarını , geri çekme konusunda baskı yaptığı haberiyle çılgına dönmüştüm. Uzun zamandır araştırıyordum, buraları avcumun içi gibi bildiğim için bu benim için zor olmamıştı. Telefonum çaldı açtım
" Abi haberler var"
"konuş" dedim
" abi bu yaman denen dingili aramak için evine gittik karısı açtı, aradık bulamadık "
Ateş " Eee bunda ne var "
" abi kadın kocasından nefret ediyor karısının yanına geldiği yok sürekli başka kadınlardaymış, onu bulmanız için size yardım ederim dedi "
Ateş " bunun onun planı olmadığını nerden bilelim belkide ikisi de ortak çalışıyor "
" kadını bir kaç gündür araştırdık kolombiyeli Türkçe bilmiyormuş, sadece intikam almak istiyor ve bir kızı var adamdan, kızını Yaman'a karşı kullanabiliriz"
Ateş " peki kadın neden yardım ediyor "
" Abi kadının tek şartı var, kocasını bulduğunda bazı mal varlıklarını üstüne yapılmasını istiyormuş. Paraları kadınlara yediren serserinin biri bu dallama " içimden güldüm Ahmet kadından etkilenmiş gibi geldi.
Ateş " Tamam kadını al güvenli bir yere götürün sürekli izleyin "
" tamam abi ben yanlarındayım "
haklı çıkmıştım Ahmet görev değil merhamet gösteriyordu . Telefonu kapattığımda odama çıktım uzun zamandır görmediğim yeşil gözlerini ve elma kokusunu düşündüm. Mutfağa gidip bir elma aldım bir ısırık aldım ama o tadı alamadım ah sen yok musun ihtiyaç duymak ,böyle gereksinimlerim ne zamandan beri var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELMA
RomanceTutkuyu kendi kurallarına göre yaşayan ve Aşka inanmayan Soğuk bir adam... Kendi halinde Sare, Güzel bir Kız. . Kurallar en ihtiraslı halini alırken Yasak bir cennet mi yoksa Aşkın kapıları aralanabilecek mi...