Ders arasında kızlarla kantine indik onları özlemiştim. Zeynep hararetle stajını anlatıyordu, Gamze iki de bir lafını kesiyor zeynep de başa alıp tekrar anlatıyordu ben lafın sonunu iple çekiyordum. Çünkü aklım bir yandan Ateş' te, nerede olduğunu merak etmeden duramıyordum. Arka sıradaki kızla bir yere gitmiş olabilir mi, bende cilve diye bir olay yok her erkek azıcık işveyi sever tabi, o sarışın bombanın Ateş 'e yapacaklarını kafamda tarttım. Belki sevgili olma yoluna girip ,köşeyi dönünce evlenir sabah olmadan çocukları olur..Kim bilir insanın aklına her şey geliyor..
" Hadi bahçeye inelim " bu fikir benden çıkınca gamzeyle zeynep oha gibi bir ses çıkardılar. Elime çantamı aldım. " Hadi hadi "
Bahçeye çıktığımızda hemen kendimize yer bulup oturduk. Gözlerimle aradığım maviler yoktu. Cenk, Levent,Tuğrul ve Didem gülerek bir şeyler konuşuyorlardı . Bizim olduğumuz yere baktılar ve tekrar önlerine dönüp konuşmaya devam ettiler.
Gamze " Bugün bir şeyler yapalım son senemizi okulun bahçesinde bitirmek istemiyorum "
Zeynep " aslında güzel olur Aykutla Gökçe'ye de haber verelim "
Gamze " çifte kumrular ne yapıyorlar bakalım , bir biz kaldık zeynep "
Sare " Benim kimim var ben de aynıyım "
Gamze " Ateş var ya kızım o sınıfa geldiğinden beri sana bir haller oldu farkında değil misin " omuz silktim
Sare " size öyle geliyor ben aynıyım"
Zeynep " Aykut'a çok sevindim kaç senedir hep seviyordu umudunu kesmişti artık ama bak imkansız aşk diye bir şey yok" Zeynep her zaman olayların en temiz ve en saf yonunden bakardı, yanımıza geldiklerini farkermemiştik Cem'in sesiyle onlara doğru baktık
" imkansızlığı uyduranlara inat güzel konuştun zeynep"
Tuğrul " Oturabilir miyiz " bunu gamzeye dönük sormuştu gamze bana neoluyor der gibi baktı sonra kafasını olumlu anlamda salladı. herkes yerini alırken biz Didemle sohpet etmeye başladık. Kızlara baktığımda Cem'in Zeyneb'i büyük bir hayranlıkla izlediğini gördüm, Gamze ile Tuğrul sürekli atışıyordu hallerine tebessüm ettim. Gamze hep dikbaşlidir.
Gamze " Oturun dedik adam resmen yapıştı ya, fazla uzatmadan ne konuşacaksan konuş sonra kalk"
Tuğrul hiç bozuntuya vermeden devam etti
" Hem hırçın hem de sabırsız, neyse bu gece kulübe gideceğiz bil bakalım kim de davetli..evet sen de davetlisin çok şanslısın be güzelim " gamzeyi kızdırmak için böyle konuşmuştu. Gamze çoktan sinirlenmişGamze" Ah asilzadem nasıl bahtiyar oldum bilemezsin..milli piyangodan amorti çıkmış gibi mesudum"
Herkes büyük bir kahkaha patlatmış. Hacivat ile Karagöz izler gibi izliyorduk . Tuğrul istifini hiç bozmadan konuşmasına devam etti.Tugrul" Akşam geldiğinde şanslı numaralarımı gösteririm, amortiye kalmazsın Gamzelim "
Son kelimesi gamzeyi ifade ediyordu çünkü çok güzel gamzeleri vardı. İsmiyle uyumlu arkadaşım. Diğer gözümle de Zeynep 'e baktığımda dünyadan uzaklaşmış başka gezegenlerde yolculuk yapıyorlardı ara sıra dinliyor gibi yapıyor ama Cem''in de gözü hep zeynep'teydi.
Gamze " Sen al o numaralarını Klubünde çekiliş yap, şansını kendi aleminden ara Tugrul Bey " Gamze kalktı sınıfa doğru yol alırken arkasından Tuğrul da gitti. Onları yalnız bırakmak için, ben de kalkmadım . Zeynep ile Cem birbirlerine kendilerini anlatmaya başlamışlardı bizi hiç görmüyorlardı. Levent göz işareti yaptı kalktık . Bahçede yürürken Levent'in işi çıkmış lüks arabasına binip gitmişti. Didem' e sormak istiyordum artık soracaktım da " Ateş nerde "
Didem kızıl saçlarını karıştırarak güldü " Siz hala sevgili olamadınız mı"Sare " ne ilgisi var yani ben öylesine ..."
Didem " Acil işler bitmez tatlım onun için şirkette akşam zaten görürsün "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELMA
RomantizmTutkuyu kendi kurallarına göre yaşayan ve Aşka inanmayan Soğuk bir adam... Kendi halinde Sare, Güzel bir Kız. . Kurallar en ihtiraslı halini alırken Yasak bir cennet mi yoksa Aşkın kapıları aralanabilecek mi...