Nathan en ik liepen naar de vrienden van Nathan, die ik ondertussen ook al kende, en zoals ik had verwacht werden we van overal aangestaard.
"Kom ik ga vloggen, dat maakt het grappig."
"Hahaha ze gaan echt zo zijn van wtf."Nathan haalde zijn camera boven en klapte het schermpje naar boven.
"Jooow iedereen, ik ben nu dus met dikkie op een festival en ik zal een beetje proberen filmen, maar mij kennende zal dat niet lukken..."
Zoals ik verwacht had keek iedereen op en staarden ze ons aan.
Hij praatte nog wat over het festival en over andere dingen en toen waren we bij zijn vrienden."Oooph!"
"Hélooo!"Ik rende naar haar toe en knuffelde haar. Het was al zo lang geleden dat ik haar had gezien.
Henk en Liam en al de rest waren er ook. Ik begroette ze uitbundig.
We praatten zo een uurtje, tot het 17 uur was, en vertrokken dan naar de festivalweide. Nathan en ik hadden allebei een Supreme pet aan, om aan te tonen dat we bij elkaar hoorden, al was dat niet nodig want hij had zijn arm bijna de hele tijd rond mij.
De drank vloeide rijkelijk en we waren allebei al wat melig. We dansten uitgelaten, wat je dansen kan noemen.
Nathan trok me zachtjes weg uit het kringetje waarin we stonden te dansen naar een rustiger plaatsje een stukje verder weg van al het springende volk.
"Ophelia..."
Hij plaatste zijn lippen zachtjes op die van mij. Ik voelde hem lachen door de kus. Hij beet al spelend op mijn onderlip. Erna opende hij zijn mond een stukje en begonnen onze tongen met elkaar te spelen. Het werd een passionele zoen en hij legde mijn hand op zijn kruis. Ik opende zijn rits en begon hem eerst zachtjes door zijn boxershort te strelen, en ik ging in zijn boxer en begon hem af te trekken.Op eens hoorde ik geroep achter mij. Ik stopte en spoorde Nathan aan om weg te lopen. Hand in hand liepen we terug naar onze tent. Nog helemaal opgewonden door het bijna betrapt worden konden we ons niet bedwingen om gewoon door te gaan.
JE LEEST
Over hoe ik Nathan leerde kennen
FanfictionOphelia leert Nathan aka Acid kennen op haar toneelvoorstelling. Ze worden steeds closer en Ophelia heeft toch wel een crush op Nathan. Ze krijgt natuurlijk ook haat wanneer ze de eerste keer in Acid's video's komt. Een (klein beetje) cliché verhaal...