WATTY GEWONNEN

1.3K 163 188
                                    


Een brief aan mijn schatten,
namens SunneBril

Lieve volgers,

Deze avond bereikte mij het heuglijke nieuws dat ik een Watty in de "baanbrekend" categorie gewonnen heb met dít boek - het boek dat je nu leest. Ik was stomverbaasd en had dit echt helemaal niet verwacht.

Oké, ik nu echt dolblij, maar weet mij in te houden, want ik moet vanavond ook nog drie paragrafen geschiedenis samenvatten, ugh.

Maar geloof me: de tranen sprongen mij in mijn ogen toen ik het bericht van durban_skies ontving (bedankt voor het melden, anders had ik het nooit gezien), want nogmaals: IK HAD DIT NIET VERWACHT EN IK BEN NU ZO HEPPIE EN AAH EN AAH IK HOU ME NU NIET MEER IN EN OEI!!!!


Jongens Houden Niet Van Jongens  is voor mij een belangrijk iets, omdat ik mijzelf in Parker herken en omdat het voor mij een belangrijk en herkenbaar onderwerp is, aangezien ik zelf ook homoseksueel ben (net zoals Parker, boks!) Ik vind het daarom echt super speciaal dat ik zo'n belangrijke award heb gewonnen en dan voornamelijk dat ik met dit thema gewonnen heb, want hoewel homoseksualiteit in de Nederlandse samenleving al aardig goed geaccepteerd is, toch blijft het een dingetje.

Daarnaast merk ik ook dat ikzelf - als homoseksueel - het vervelend vind dat er zo weinig literatuur is met homoseksuele personages. Ik heb echt niets tegen heteroseksuele personages, maar in homoseksuele personages kan ik me beter inleven. Ik wil hier een steentje aan bijdragen door vanaf nu al mijn werken homoseksuele (of lesbische, of transseksuele, etc.) personages te geven - en hoewel JHNVJ  pas mijn eerste werk is met homoseksuele personages, het is toch een beginnetje en weet je wel niet hoe fijn het is om er erkenning voor te krijgen in de vorm van een award!!!


Maar natuurlijk moet ik voornamelijk jullie eens zeer hartelijk hiervoor bedanken. Jullie zijn degenen die mij bekogelen met reacties en stemmen en mij continu lieve woorden schrijven, of mij helpen met het verbeteren van die ene zin. Ik ben jullie dankbaar voor alles en voel me altijd super kut als ik geen tijd kan vinden om jullie reacties en inbox-berichten te beantwoorden, want ik weet dat jullie er tijd en moeite in stoppen en het voelt dan zo stom om jullie te negeren!

:(

  Ik probeer altijd klaar voor jullie te staan en heb altijd zin om even te babbelen, over van alles en nog wat. Ook help ik graag als je ergens mee zit, bijvoorbeeld met je geaardheid. Ik vind het fijn om je hiermee te helpen, want ik heb hetzelfde pad bewandeld en weet ongeveer hoe alles gaat (vage beredenering, lol). Dus als je me wilt bereiken, stuur mij een berichtje via de inbox op Wattpad (slome reactietijd, sorry, ik heb een Wattpad-break, heel strikt genomen), of via Twitter (snellere reactietijd). Mijn Twitter-gebruikersnaam is , dus hetzelfde als op Wattpad. 

Vergeet nooit: praten over je geaardheid is de sleutel tot "succes".

<3

Schatjes, blijf alsjeblieft altijd fan van #Parked (ship-naam on-point) tot het bittere (of zoete) einde van dit boek. Ik kan niet zonder jullie en jullie zijn tof, knap, gaaf, slim, grappig, vet sarcastisch, nooit moe (jemig, reacties om 02:56?), vrolijk en scherp.

EN DAT MAAKT JULLIE VET COOL.



Bedankt, allemaal!
BEDANKT


Jelmer

ParkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu