yeep yeni bir hikaye ile karşınızdayım... Bu hikayeyi yazarken dışım kan ağlasa da içim kopuyor arkadaşlar. Neyse çok uzatmayacağım. Bu hikayede istediğiniz kadar yorumlara saçmalayabilirsiniz. Ciddiyetten uzak mutlu günler.......... Multimedia'da özgür var
Alarmin sesiyle uyandim. Yaa off okul baslamasa olmaz mi ??
Annneaaağ diye anırarak anneme kalktigimi belli ettim. Gel kahvalti yap dedi uykulu gozlerle gidip masaya oturdum. O kadar uykum vardi ki ne yedigimi hatirlamadan kalkip ustumu giyindim.
Okul kiyafetleri ciddiyim bokumsu biseydi. Yeni çömlerin isteği uzerine yaptirmislar bu kiyafetleri. Neyseki kasli ve seksi vücudumla kiyafetlerin bokumsuluğunu azaltiyordum.
...
Babam arabaya inmis hemen apar topar ben de indim. Yol boyunca babamin beynini ütüledim. Okula vardigimizda tam inerken babam itmeyle karisik yumrukla beni disari savurdu. Küfürle karışık uğurlama toreninden sonra okulun kapisindan iceri girdim. İlk bulduğum banka tünedim. Karı görmemis abazalar gibi hatunlari keserken kafama biri taş attı arkadan.
Kim bu pezevenk diye dönecekken "Özgüüüğr" diye bi böğürme sesi geldi. Laan bu nerden çıktı!? 3 aydir gorusmuyoz bu malla nasi tanidi beni acaba neyse HaspinAllah çekip önüme döndüm. Hoplaya ziplaya gelip yanima oturacakken oturma lan diyip ayagimla omzuna çaktım. Şimdi beni rezil etcek bu götlek.
"Kalk la tanimiyorum ben seni" diyerekten önümdeki fıstıklari kesmeye koyuldum.
(Bu kisimda babam beni bakkala yollar)
"Ya mal misin? Ben seni taniyosam sen beni nasi tanimiyosun? Valla mal yemin ederim gerizekali." diye bagirarak-ki bagirma denirse ona- sırtıma bi tane patlattı. "Lan napiyon napiyon hatunlarin onunde pic" diye bir atar yaptım.
"Özür abi ver elini opiyim" diyerekten dalgasini da gecti. Neyse ben cok harika bir insan oldugum icin daha sonra dövmek üzere konuyu rafa kaldirdim.
Saygideger mudurumuz konusmasini yapti. Yeni çömlere başari diledi ve sınıfın yolunu tuttum.
Bi kaç kıza göz kirpip seksi bakis attiktan sonra sinifin kapisini tekmeleyerek iceri daldim. Hemen arka pencere kenarini kaptim. Yanima dallama Buğra(kafasina taş atan) oturdu. Piç falan ama en iyi arkadaşim sonucta. Otursun bakalim. Tam gömleginin yakasindan tutup beni kizlarin önünde rezil etmesinin hesabini soracakken Matematik hocasi Ahmet Hoca iceri girdi.
"Kalkin lan bakiyim ayaga" diye bagiraraktan kendisi oturdu. Ordan bi Açelya'ya laf atti: "Gıız bu hal ne düğune mi geldin?" . Bu adami seviyorum.
En çok da... Ahmet hocanin kel kafasinin arkasindan gorunen gülen yüzü seviyordum....
Bizi serbest birakti ben de ayakkabilarimi çıkartip Buğra'ya koklattim. Bayılcaktı, son anda ayakkabiyi ayagima gecirdim ve zil çaldı.
Neyse görüşürüz fıstıklaar ben az hatun kescem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalamasyon
Teen FictionÖNCELİKLE SA. kıvırcık saçlı kızlara zaafım var. düz saçlı kızlara zaafım var. sarışın kızlara zaafım var. esmer kızlara zaafım var. zayıf kızlara zaafım var. balık etli kızlara zaafım var.