ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ ARKADAŞIM WARMCOLD A İTHAF EDİYORUM. ONUN YAZDIĞI 'ORTAK' ADLI HİKAYEYİ OKURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. CİDDEN İYİ YAZIYOR NEYSE SAYGILAR...
Yav bu nasıl tatil amınakoyim. Daha dün karne almadık mı biz ? Serviste kızlarla Turn down for what'ta kopmuyomuyduk biz aq? Daha yapılcak ingilizce ödevlerim var.
Evet ingilizce ödevlerim var. Saynur hocacığım canım benim ya bizi düşünüp 3 tane ingilizce roman 1 tane de alıştırma kitabı verdi. Ulan 12 sınıfta geçtim yaptığım şeye bak. Bak bak bak bakkk.. Hasiktir 12. Sınıf oldum. Gir gir ygs sen de gir götüme amk haa bi de lys var. Pardon lys kardeş yer kalmadı sen başka zaman gir amk. Gözlerimden 7 miktar yaş aktı.
Neyseki tatilimi yaptım ((:
Hemen anlatam bekleyin..
Ben, kızlar, güneş muhteşem dörtlü<33
Taşak geçiyorum ne kızları ya. Annem ben babam.
Antalya'ya gittik işte BİİPP oteline. Reklam yapmayalım pliz.
Neyse ki otel çok süperdi. Gidince baba gel saunaya girek dedim babam da kabul etti tabi. Kamyoncu göbeği var adamda amk onu eritçek 1 haftada sanki pfff.
Neyse girdik işte ortaya naneli bişey zortlatmışlar ciğerim yandı amk. Bi de buhardan kafamdan akan ter gözlerime girdi gözlerimi açamıyodum. Bi ara ölcem sanıp kapıyı yumruklamaya giderken(tabi gözlerim de kapalı) birisinin kucağına düştüm. Adam buhardan nasıl etkilendiyse beni karı sandı.
Selam yavrum seni kim gönderdi. Dedi.
Dedim: 'erkeğim'
Dedi: erkeğin yesin seni.
Dedim: cinsiyet olan erkek.
Dedi: pardon gözlerimi kaybettim buhardan.
Dedim: bırakcanmı
Ve mutlu son. Kalkıp kapıyı yumrukladım. Duyan olmadı ben de zamanın dolmasını bekledim. Ama o dakikalar yıl gibi geçti. Siz siz olun saunaya girmeyin.
Size karılı kızlı anılar da anlatmak isterdim ancak annemle babam olunca yanımda kesemiyorum kız. Prensip meselesi.
Şaka lan her şekilde keserim ben kız. Havada karada zorlu hava şartlarında.
Gittik yerleştik falan derken mayoyu çekip havuza indim. Kalabalık değildi. Tek tük kızlar vardı. Kava kararmaya yakın olduğu için heralde. Neyse havluyu koydum şezlonga. Taktım gözlüğü. Uzandım sonra işte kızlardan birisi beni yanındaki arkadaşına gösterdi ikisi birlikte avını izleyen aslan gibi baktılar. Ben de bunu farkettim tabi. Ama çaktırmıyorum.
Kalktım mayomu düzeltip havuzun derin kısmına gittim ve balıklama atladım 3 metreydi derinliği zaten. Havuz da bayağı büyüktü. Burdan işesen diğer uca gidene kadar havuzun temizleme mekanizması çalışır o derece.
Neyse kızlar bana hayran kaldılar falan ((: telefon numaramı istediler. İkisi birlikte. Ama sadece birisi güzeldi diğeri çirkindi. Dedimki sadece sana veririm çirkine 05'ini bile gösterirsen seni keserim. Kız korktu tabi. Desem yalan olur.
Hiç kızlara çirkin kezo falan denir mi yav. Kızın çirkin olduğunu düşünüyosan içinde kalsın. Zaten böyle de düşünemezsiniz hemcinslerim. Allah yaratmış sonuçta yargılamak size mi düşer?
İkisi de güzeldi ama numaramı vermedim. Özgür Kayacı'nın numarası özeldir. Herkese verilmez öyle.
Üzgün üzgün ayrılırlarken arkalarından baktım ve kurulandım. Sonra yukarı çıktım.
Annem akşam yemeği için düğüne giden gelinin kız kardeşi rolünü üstlenmiş sanırım. Ne biliyim bi Bülent Ersoy bi.. Bi.. (Aklıma tonlarca makyaj yapan başka ünlü gelmedi neyse.) olmuş ya.
' anne çok süper olmuşsun. Bu güzelliğini neye borçluyuz. ' dedim.
Kadının moralini bozmaya hiç gerek yok. Mutlu oldu bi de bunu diyince.
'Oo özgür efendi bu kibarlığını neye borçluyuz asıl' dedi.
' bu tipine' dedim ve yanağımdan sulu bir şekilde öptü.
Silmeye yeltendiğim anda kızdı. ' annenin öptüğü yerde gül biter ne siliyon oğlum?'
'' o 'annenin vurduğu yerde gül biter' değil miydi anne yaa ''
" Kes. Anneye cevap verilmez. "
Sultanımız kes dediyse bize de kesmek düşer diyerekten sustumm.
Akşam yemeği yedik falan filan ertesi gün oldu kızlar bana baktı falan filan felan fülan derken tatil bitti Ankara'ya geldik.
Ertesi gün ders çalışmaya başladım hemen. Bu azimle çalışıp Türkiye birincisi olursam eğer röportajda anneme babama selam göndercem.
Neyse olamayacağım için burdan gönderiyim.
" BURADAN ANNEME BABAMA SELAM YOLLUYORUM"
BY
-poto çekmeden tatil olmaz deyilmi arkdşlr. mutimedia havuzda phen .dddd-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalamasyon
Teen FictionÖNCELİKLE SA. kıvırcık saçlı kızlara zaafım var. düz saçlı kızlara zaafım var. sarışın kızlara zaafım var. esmer kızlara zaafım var. zayıf kızlara zaafım var. balık etli kızlara zaafım var.