multimediada buğra var
Zil çalar calmaz hemen kizin yanina gidip oturdum. "Anağ danaya bak lağn üstüme çıksaydın" bakışı atti. Tabi ben takmadim.
"Sanirim yeni gelmissim seni daha önce gormedim." diyerekteen konuya giris yaptim.
"Yes, yeniğ geldim. Adım görke." dedi. Iyyyyy amk. Tiki lan bu. Neyse olayi çaktırmadan yanindan uzaklasmaya çalısırken Buğra geldi.
"Vaay karşim manita iyiymis." diyip yavsak gulusunu yapti. Lan bu tikiyle ben ölsem çıkmam. Neyse ayaga kalkip havada falso atip Bugra'nin kafaya tekme attim. Neye ugradigini sasirdi pic.
Cool yuruyusumu yaparak kantine indim. Bana bakan kizlara göz kirptim ve bi çömden 50 kurus alip su aldim. bi dikiste bitirdim. Tamam hayvan gibiyim biliyorum ama kizlar beni boyle kıro seviyolar. Biliyorsunuz...
Sonraki tenefus canim sıkıldı. Çömlere bakiyim bi diyerekten 9 larin katina indim. İlk gördüğüm sinifa dalip kizlara göz kirptim. Bu goz kirpma isini seviyorum, her firsatta yapiyorum zaten.
Kizin teki heyecandan bayilcak gibi oldu. Şimdi yakisikliligimdan ölür falan diye korkup baska siniflara girdim. Mal mal oturuyolardi. Bu çömleri takip edip aralarindan bi tanesini ben yetistiricektim. Kafaya koydum abi.
Neyse , cikis zili caldi. Kapiya kosarak gidip kafamla actim. Servisi bulmak icin birbirlerini ezen kucuk siniflara bakarqk kahkaha attim sonra Servisci abim Hüso'ya selam verdim. Vaay özgür hosgeldin diyerek kapiyi acti. Kapinin acilmasini beklerken elimi saclarimin arasindan gecirip cool olmaya calistim. Artik Allah ne versiyse..
Servise bindigimde kendimi arka koltuga attim. Bildiginiz oturma bicimiyle degil, böyle ucarak oturdum. Servis falan sallandi. Buralari gecelim.
Anneaaaağ, servise beni gorunce bayilacak gibi olan kiz bindi. Tövbest insallah gebermeden evine varir yavrucak.
Neyseki Buğra onu itip ondan once yanima vardi. "Nerdeydin la piçus" dedim ve yastigimi cantamdan cikartip uyumaya basladim. Uyandigimda servis benim eve gelmisti. Tum servistekiler bana araba fari görmüs tavsan gibi bakiyolardi.
Karizmatikligimden ödün vermeyerek kapidan indim. Lan kac senedir hep ilk ben iniyorum. Dogru duzgun uyuyamiyorum da.
Neyse anahtari bulup iceri girdim.
Cantayi direk yere sallayarak "Anaaaağ ben geldim." dedim ve direk odama gectim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalamasyon
Teen FictionÖNCELİKLE SA. kıvırcık saçlı kızlara zaafım var. düz saçlı kızlara zaafım var. sarışın kızlara zaafım var. esmer kızlara zaafım var. zayıf kızlara zaafım var. balık etli kızlara zaafım var.