Eve gidince Cantami acip hediyeyi cikardim. Kravat ignesi cikti. Ben kravat takmam ki lan? Neyse. Hediyeyi kabin icine koyup babama yilbasi hediyesi niyetine verdim. Yazik sevindi adamcagiz.
...
Saate baktim 20:31 di. nasi bi dakikada baktiysam, nasi bi cenabetsem, nasi bi insansam artik. Daha cok varmis lan diyerekten Sherlock dizisini actim. Diziye dalmisim 2014'e 10 dk kala annem odama yiycek biseyler getirdi.
31 yildir bisey yemiyomusum gibi gomuldum hemen. Bu arada 31'e taktim. nedenini bilmiyorum. Gecicek bunlar yavrum, güclu kalmalisin Özgür. -Guclu kalamiyorummm:'(- diye lafa girmek isterdim ama cok kezboyca oldu.
Hemen herkese 'Santa claus adina Mübarek Christmaslar' diye mesaj attim. Of cok mukemmel bi mesaj oldu. Hemen dakikasinda mesaj attilar. (coq popiliyim yha.s)
...
"Anne giriyoz mu kiiz 2014'e" diye bagirarak salona girdim. Allam yarabbim acmislar bulent ersoy
İzliyolar. Hemen salondan cikip sakinlesmeye calistim. Piskolojim bozuldu ya. Neden bana bunu yaptilar, hatta kendilerine???
Bunu dusunurken telefonum caldi. Actim. Bi kiz "Seni cok seviyorum özgür lutfen benim olur musun?" dedi. Vay anasini satiyim.
" Sen kimsin la?" dedim.
"Ben 9-c'deki Berrak, hatta sizin servisteyim." dedi. Bu kiz cok guzel gulen kiz olmaliydi.
"Persembe gunu serviste benim yanima otur konusalim." dedim. cok mu odunum ne?
"Tamam lutfen bana sans ver." dedi. Lan sanki kari kocaydik kusmustuk, benden barismak icin sans diliyodu. Teallam.
"Ok hadi biye." diyerek telefonu kapattim.
10
9
8
"Ay mehmeet pastayi getir."
7
6
"Sus kiz geri say hadi."
5
4
"Acıktiim anneeğ"
3
2
"Mehmet oglan acikmis getirsene"
1
Vee 2014. Evet yeni yila boyle girdik. şimdi tum yil ben anneme "Aciktiim anneğ" diye bagircam, o da babama "Mehmet oglan acikmis getirsene" mi dicek? Yeni yila nasil girilirse oyle gecermis. Biz neden normal olamiyoz? Çunku biz normal degiliz. Yine zeki gunumdeyim.
"Anne ben yatiyom hadi elveda." diyerek yataga uzandim. Yattigim gibi uyumusum. Yarin tatil
........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalamasyon
Teen FictionÖNCELİKLE SA. kıvırcık saçlı kızlara zaafım var. düz saçlı kızlara zaafım var. sarışın kızlara zaafım var. esmer kızlara zaafım var. zayıf kızlara zaafım var. balık etli kızlara zaafım var.