Puhaha

167 21 2
                                    

Saynur hoca mal kadin ya. Bana uyuz kedi gibi esniyosun tum ders dedi. Uyuz kedi. Uyuz. Kedi. Esnemek.

Neyse tabi ben alinmadim.

Bu hafta sinav haftasi. Yemin ederim sinavlar gotume boy boy gircek.

Arkdslr ltfn dua edn yksek alym.s.s yoksa babam gotume kombiyi sokucak aq.

Size bi olay anlatmak istiyorum. Gecen gun okulu asmışız. (Kızlar bu da benim serseri serbest stilim. Biraz asiyimdir.)

Cs atcaz işte internet kafede. Lan bi de bizim surekli gittigimiz kekolarin bulundugu mekan. Yalniz kendimize keko demiyoruz orda bi anlasalim. Oradaki insanlara diorum phen deqilim yhani.d.d

Neyse işte yarim saat 50 kuruş ajlsfhjk. Tabi biraz pahalı geldi bize. Ben o 50 kurusla ne yicekler alı- neyse neyse aq. Direk beynim yiyecege kayiyor geçelim.

Bi hatun gördüm. Oyuuuuuuşh aman Allahim.. Arkadan mukemmel gozukuyor kesin önden de harikadir diyerek karşısindaki pc ye oturduk.

Aminakoyim hoşt. Ulan bu bizim mahalledeki travesti Berkesu. Göt buyutup sac ektirmis. Ben de diyom bu hatunun burada ne işi var. Ne bok varsa bizim mahallede zaten amk.

Neden anlattim bilmiyom ama bu da böyle 1(bir) anımdir kızlar. :))

Bugun geometri sinavi olmustuk çok iyi gecti kzlr.d geometri sinavi iyi gecen erkekleri seviorsunuz biliorum.d.dd

Abdullah hoca sinavlari okuyup e-okul'a girmis. Bugra 89 almış puahah aq mali bug'da kalmış 90'ı göremedi. La bi de en iyi arkadasim olcak pezo ineğin teki.

Gecen sene dogum gunune ot göturunce kulagimdan sokup burnumdan çıkarmişti otlari.

Bugra da benim gibi asidir kzlr bizi tercih edin vallaha yokluktayiz aq. Ama bugra biraz kro. Onu bosverin.

Neyse konuya donelim...

Arkdslar sizin duanizi sikiyim aq. Geometriden 30 aldım. Babam kombiyi söktü iple baglamiş şuan elinde sallıyor. Kesin comic bisey yapicak:d

Ben bi gidip geliyom:dd

ARKADASLAR YAZMAYALİ BAYAGİ UZUN ZAMAN OLMUS KDLFPHGD OZUR DİLİYORUM

ŞU SİNAV HAFTASİNİ Bİ ATLATİYİM TATİLDE BOL BOL YAZCAM BAK WÖLLA.

ULAN 5 GUNDE 8 SİNAV OLDUK. Bİ ARA TARİH CALİŞİRKEN SAĞ GOZUMU YERE DUSURDUM. AMA BUNUN KONUYLA İLGİSİ YOK. NEYSE COK UZATTİM KSLDGH BÖLUMDEN DAHA UZUN OLDU YAZDİGİM YAZİ KALFH OKUMAYACAKSİNİZ BİLİYOM.d.d

NYSE BYÜ

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin