Basliksiz baslik

456 20 0
                                    

Kapiyi tiklatip girmeye calisan mal kardesim özgün'e silgi firlatarak disari cikardim.

Tam bilgisayari acip hatunlara bakacakken, telefon caldi:

"Lan mal bebe napiyon? Disari gel de mac yapalim." dedi dallama Bugra

"Ya zevkimin icine ettin pic. Mac yapalim da sana bi gomiyim 20-0 gor götlek" diyerekteen pacali donumla disari ciktim. Disaridan biri gorse 'Donlu öküz futbol oynuyo' diyip benle fotograf cekinmek isterdi kesin. Neyse ya bana her sey yakisir. Kim gorcek mahallede??

...

Derken, servisteki ayakli ölüm makinesi çöm karsimda belirip beni hayvanca bakislariyla kesti.

Tovbestagfirullah diyerek topa bir abandim kizin kafayi 12 den vurdu. kiz havada falso atarak yerle iliskiye girdi. Ben orda olayin komikligiyle koparken Bugra gidip kiza yardim etti. Bu mala da iyilik melegi kacmis.

Tam gidip ben de yardim ediyim derken aklima bi fikir geldi. Bugrayi kizin ustune ittim be fotograf cektim. Güya birbirleriyle oynasirlarken...

Bu fotograf sayesinde bugraya istedigim her seyi yaptiracaktim. Of cok zekiyimm. Kosarak eve ciktim ve bilgisayari actim. Hemen bu fotoyu pcye atarak -10-15 kere de kopyaladim- ciplak kari resimlerine baktim.

...

Aksam yemeginde babam sirtima bi tane patlatip vay aslan oglum buyuyup 11. Sinif olmus dedi. Bu arada bogazima kacirmadan yemeye calistigim maydanoz nefes borumla yemek borum arasina yapisip nefes borum yolunu tercih etti.

Böğüre bögüre o maydanozi cikarttim. İcimden babama soverek odama gittim.

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin