Kiskanclik? Hayiiir..

418 20 0
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandim.

"Nabiyon anne?" diyerek günaydin demek istedigimi belirttim. kadin beni biliyo tabi. "gunaydin ozgur efendi." dedi. Sultanimm ya

Agzima bi kac tane zeytin atip ciktim. cekirdeklerini agzimda bekletip serviste bugraya dogru tukurdum. Yanimdan kalkip guzel gulen kizin yanina oturdu. İcimde birseyler patladi. Kiskanclik????

"Nayiir nolamaaaz" diye bagirirken herkes bana bakti. Servisci hüso abi "Noldu özgür sikiyolar mi?" dedi.

"Aa huso abi ayip kizlarin yaninda nabiyon" dedim. Pic gulusu yapip önune dondu. Yav tum manyaklar beni buluyor. Manyak miyim neyim? Evet tam anlamiyla manyagim. Neyseki konumuz bu degil.

(Saglik bilgisi dersinde yaziyorum. Konumuz dis curumesi, ic camasirlari falan. Kafa yapti gencler. Sacmalarsam kusura bakmayin. adgkfdshk)

Servisten inip kantine gittim. Kantinci Ayse abla laf atti: "Ozgur hayirdir az yemeg yiyoon?" dedi. Amaci kesinlikle beni merak etmesi degildi. Kantinin surekli musterisi oldugum icin neden az para verdigimi merak ediyordu.

Cakaal ayse aplaa...

"Abla annem bana hayvan dedi." dedim uzuntuyle. "Vay yavrum kiyamammmm" dedi ve elime iki tane pogaca tutusturdu. "Soylemem kimseye" dedi. Kendini ajan sandi bu da.

Pogacayi yiyerek sinifa ciktim.

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin