Söz

523 16 2
                                    

...

Bir gun ne cabuk gecti oyle lan. servise bindim, kizin yanina oturup cikista bulusmak uzere bugranin yanina yatay gecis yaptim.

Yeni yil, yeni sozler..

Evet arkadaslar, yanlis duymadiniz. Ozgur Kayaci yeni yil icin kendine soz verdi. artik derslerde uyumayacagim. bu yuzden kankim olan yastigi evde biraktim. Benim icin cok zor bir andi. Tahmin edebiliyorsunuzdur.

İlk ders Fizik. Hocamiz cok iyi insanlarmis, cok da iyi ninni- pardon ders anlatiyorlarmis kendileri. Hatta bi soruyu cozmek icin tahtaya kalktigimda

"Oha özgür ayaga kalkabiliyormus!" gibi bakti. Tabi abiniz soruyu yanlis cozdu. Kadin kulagimi cekti ve kicima vurdu. Of yaa bi daha fizik dersinde soru cozmicem. iste bugun dersler boyle gecti. Cidden uyumadim. Algilamakta sorun yasiyosunuz, anliyorum ancak birlikte atlatacagiz.

Vee cikis zili calar..

9-C ye gidip Berrak'i aldim. Kiz sarildi bana. Ben de yanagindan optum(sanki kirk yildir sevgiliyiz amk)

"Selam Aşkım." dedi.

"Aleykum selam Berak." dedim, bozulmus olacak ki "Nereye gidicez?" dedi.

"Sürprüz."

...

Kizi Burger King'e goturdum. Evet. Napiyim en yakin o var bizim eve. Uzak bir yere goturup eve gitmekle ugrasamam hic.

Kiz cok acikmis olacak ki yemek yemede benimle kapisir. Yemekler tabiki Özgür abinizden.

Yemek bitimi taksiye bindirip parasini odeyip-cok da centilmenim- ev yoluna girdim.

Eve gidince faceye girdim. Baktim berrak eklemis. Lan simdi eklesem arkadaslarimi gorur kizlari siler falan ugrasamam hic. Girmemiz taklidi yaparak pcyi kapattim.

Telefon caldi. -Eminem Rihanna Monster calar-

İm friends with a monster

Thats under my beed.

'Anağ telefonu acmayi unuttum la' diyerek kapanan telefona baktim. Yataga firlatip yemek yemek icin mutfaga daldim.

Çok kisa oldu ozur dilerim arkadaslar

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin