Uzun eşek

417 22 0
                                    

Sinifa cool cool girdim. Bir de ne goruyum? Bizimkiler uzun esek oynuyolar. Coollugumu bir kenara birakip hemen domalanlarin ustune atladim. Alttakileri dusurmek icin ziplarken kesinlikle cok kotu bir goruntu olusuyordu...

Sinifimizin ineklerinden bi cocugu kapiyi kapatsin ve orda dursun diye gonderdim. Cocuk birden donakaldi. Acaba noldu diye bakcaktim ki gorke iceri girdi. Lan bu bebe hayatinda hic mi kari gormedi? Hemen yanina gidip: "Ooooo şamil karşim ayarliyim mi sana?" diyip pic gulusu yaptim. Cocugun bir anda agzindan salyalar akti.

"Ciddi misin Özgürcüğüm? Görke bana bakmaz ki." dedi. İnek dilinden konustugu icin biraz anlamakta gucluk cektim. Bunun kullandigi Guzel Türkce bana cok uzakti. Ama çaktirmadan toparlayip hemen:"Ben halledicem guzel karsim. Cikman icin yalvarcak sana merak etme." diyip goz kirptim.

Ama karsiliginda tabi ki de bir sey isticektim. Haberi yok. Mutlu mutlu sirasina giderken ben de Şamil'e alici gozuyle baktim. Gözlukler cikinca yakisikli cocuktu. Yapiliydi.

Ben bu cocuktan saheser yaratmazsam bana da özgür demesinler.

"Şamil tenefuste yanima gel de bi konusalim gocum." dedim. "tamam özgürcugum." diye topsal bi cevap verdi. Neyse diyip onume dondum. Sonra yapcak biseyim olmadigi aklima gelince cantamdan yastigimi cikartip uyumaya basladim.

Gözlerimi actigimda tenefus olmus, şamil beni uyandirmaya calisiyodu.

"Gel ganka otur suraya diyip yana kaydim. O da oturdu.

"Goz numaran kac la senin?" dedim. Cocuk hayatinda hic "La" kelimesini duymamis gibi bakti. Anlamadi sanirim. Sonra duzelttim. "Karşim goz numaran kaç?" diye.

Haaa dermis gibi bakip "2.5" dedi. Lens olur sanirim ya.

"Ganka sen mi doktora git sana lens versin yarin onu tak gel." Dedim. Kafasini salladi ve bos gozlerle bana bakti. Kaslarimi kaldirdim. Gitmesi gerektigi anlayip gulumseyerek gitti.

Kiroyuz falan ama sözumuz de geciyo. Bu arada bugra napiyo acaba diye dusunurken uyuya kalmisim.

...

-Buğra-

Sabah uykumuz acilsin diye uzun eşek oynarken cool cool yuruyen özgür'u gordum. Tam yanima çagircaktim ki benden önce davranip coollugu bi kenara birakip ceylan gormus aslan gibi yanimiza kosup domalanlarin ustune atladi. Tövbest. Bi de yetmezmis gibi zipladi.

Ya ne bicim arkadasim var benim. Off bari bi gun intihar ediyim. Neyse, cam kenarina gecip disariyi izlerken Açelya'yi gordum. Aslinda kiz guzeldi ama aşık degildim. Ben hic asik olmadim.

Tam efkarlandim, Arsiz bela dinlicektim, şaka saka ben asla arsiz bela dinlemem. Ozgurun "Oooo şamil karşim ayarliyim mi sana ?" dedigini duydum. Tam gidip olaya el atcaktim ki telefonum caldi.

Özel numara ariyodu. Actim: "Alo?" karsidaki kiz agzini gevis getire getire "Nabeeer?" dedi. Ben de kizi buldum hemen: "İyi askim senden naber?" dedim. "İyi yaa ne olsuuun?" dedi. "Ne olmasin canim yaa gelsene sinif bos" dedim. Kizdan duvara surtulen kafadan cikan ses gibi ses cikti. " Geliyorum caniiim bekleeğ" dedi. Ay heyecanlandim. "Tamam askim hadi gel." diyip telefonu suratina kapattim. Bekledim bekledim gelmedi kiz. Lan bana da anca boyle seyler olurdu. Efkarlanip kantine indim. Kendime iki tane kahve ismarladim, birini masanin bir ucuna digerini diger ucuna koyup, Bi yudum birinden bi yudum birinden alarak yalnizligimi gidermeye calistim.

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin