-Özgür-
Kantinde bos bos bugranin biseyler almasini beklerken İki kiz bana bakti ve biri digerine beni gosterdi. Biseyler konustuktan sonra aralarindan birisi bana dogru yöneldi. Ha geldi ha gelcek derken kiza birisi çelme takti.
Son hizda bana dogru ucarken kafasi karnima girdi. Bugra bunu görup gülmekten altina siccak duruma geldi. "Öluyom lan gel yardim ett" dedim. takan olmadi. Kiz kendini toparlayip özur diledi. "Biran geberdim sandim sonra baktim gebermemisim. Neyse sorun yok." dedim.
Kiz direk konuya girdi. "Bu arada benim adim Melis. 10-D sinifindayim." dedi. Aslinda kiz guzel sayilirdi. Aman bosver.
"Tamam canim bi problem olursa gelirim." diyip basimdan savdim. Gulerek arkadasinin yanina gitti.
...
Yilbasina iki gun kala cekilis yaptilar. Bana açelya cikti. Caktrmadan bugraninkiyle degistirdim. Bu mala da Melek cikmis amk. Neyse alcaz biseyler pof. zaten yilbasina iki gun kalmis, fazla secenek yok. Çok uzun süre-birkac saniye- kafa patlattiktan sonra parfüm almaya karar verdim.
Çıkısta hüso abiye beni bi parfumcuye atmasini soyledim. çantami da anneme vermesini. 250 tl para veriyoz amk bi zahmet dediklerimi yapsin. "Tamam gülüm." dedi.
Anneeeeğ? gulum mu tovbest. " Buyur abi duyamadim?" diyiverdim. Hemen toparladi pic " Tamam özgur efendi." dedi.
Parfumcuye girdigimde bi kac fıstık bana göz kirptilar. Tabi özgür kayacı bos durur mu? Doğru tahmin. Tabiki de durmaz. Hemen seksi bakislarimdan yollayip tezgahtaki kadina bayan parfumu istedigimi soyledim. Kadin Cins cins baktiktan sonra "Hediye alicam." diye ekleme geregi duydum. "Haaa şimdi çaktim." dercesine parfumlere yoneldi. Ordan bi kac tane parfum verdi. Kokusuna bakmak icin koluma sıktım. Keşke sıkmaz olaydim. Bunlar kalici parfummus. Artik 3-4 gün travesti gibi dolascam ortalarda offf.
Hemen bi tane alip ciktim.
...
Yoldan gecen gay cocuk parfumumun kokusunu almis ve aldigi gibi bana göz kirpti. Tövbest. İnsallah eve tecavuze ugramadan varirim. Neyse ki ondan baska gay cikmadi karsima.
Zile 2 dakika boyunca basili tuttum. Sonra aklima cantamda anahtar oldugu geldi ve kapiyi anahtarla actim. Eve girip kendimi yataga attigim gibi uyumusum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalamasyon
Fiksi RemajaÖNCELİKLE SA. kıvırcık saçlı kızlara zaafım var. düz saçlı kızlara zaafım var. sarışın kızlara zaafım var. esmer kızlara zaafım var. zayıf kızlara zaafım var. balık etli kızlara zaafım var.