Servisteki kiz

442 20 0
                                    

Odama girip telefonu aldigim gibi Bugraya ciplak kadin fotograflari attim.

...

Sabah calan alarma sinirlenip alarmi kirdim. Annem sinirlenip gidene kadar kafami utuledi. Yok kacinci alarmmis yok hayvanmisim. Ayip anne tamam biliyorum hayvan oldugumu ama, Yuzume vurmak? ayip yaa.

Servise bindigimde herkes gozlerini bana dikmisti. Bi goz gezdiriyim dedim. O da ne? Vay amk cok guzel bi kiz vardi. Nasil gormem daha once? Ay o ne guzel gulustu...

Kendimi toparlayip hizlica bugranin yanina oturdum. Uyumaya basladim. yaklasik 10 dk sonra Bugra dürterek uyandirdi. Bu bebe kaşıniyo yaa

Servisten inince kizi takip etmeye basladim .9-C sinifina girdi. Bunu aklimin bi kenarina yazdim..

Sinifa gidip bugranin kafasina cantami firlatip yerine koymasini soyledikten sonra Kantin siftahini actim. 2 tane pogaca yedim. Normalde 6 tane yerdim. Ne oluyo bana? Yoksa aşı- yok canim ben ve aşık olmak ? hahahaha. Allah korusun. Benim kafama 3 sise su dikip kendime gelmem gerekiyodu. ama canim hic istemiyodu yemek yemek. Aşık olunca boyle oluyo? Yok canimm, annem hayvan diyince bozuldum ondan boyle.

Koşarak sinifa girdim. Ders matematik. Cool cool yuruyerek sirama giderken Ahmet hoca o peltek konusmasiyla "oglum gel bakim buraya nabiyodun bakalim sabah sabah" diyiverdi. Tabi ben de hazir cevap bitmez "Nebahat hoca ile konusmaya dalmisiz özur dilerim hocacigim." diyip yerime oturdum. Nebahat hoca diyince yelkenleri suya indirdi. Kesin boş degildi çaaakaallll.

Siraya oturdugumda yeni görl görkenin bana baktip sirittigini gordum. Tamam cok guzeldi ama beni etkilemiyodu. Tanisma konusmasindan sonra benden etkilendi tabi kiz da hakli. Yakisiklilik abidesiyim mubarek.

Ahmet hocanin tahtaya yazdigi soruyu keserken bugra soruyu coktan cozup yavsak gulusu atip, millete sorunun cevabini soylemekle tehdit ediyodu. Bu da mal lan. İnek yakinda otlancak. Möö'leme safhasini yaşadi. Hem de benim yanimda. Neyse rezil etmiyim mali.

Tenefuste 9 larin katina indim. Herkes adi özgür olan yakisiklilik abidesi görmüş gibi bakiyordu.

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin