Yilbasi hediyeleri

407 23 0
                                    

...

Bugun yilbasi genclerr. Kopuyor muyuuuzz? tabiki hayir. Biz kim kopmak kim. Annem bana mandalina soycak onu yicem.

Saka falan bugun hediyeler veriliyo. Unutmamak icin cantama geceden koymustum. Simdi unuturuz munuturuz kizin onunde rezil olmayak.

...

"Hadi hediyeleri vermiyoz mu lan?" diye sorumu tum sinifa yonelttim.

"Son dersi beklee Özgür !!!" diye birisinden hazir cevap geldi.

"Taaam." dedim ve sirama tünedim.

Son ders dedigin nedir ki gülüm? Uyursun uyanirsin sonra son ders. Gunluk rutin işlerim.

Hemen cantamdan yastigimi cikartip derin uykuya daldim. Sanirim suan birisi beni sikse uyanmam.

...

-Buğra-

Açelya insallah aldigim hediyeyi begenir amk yoksa kafasina geciririm. Sorun cikmasini istemiyorum. Sinif kapisini tekmeleyerek iceri girip "Hediyeleri veriyoz mu lan?" Diye bagirdim.

"Özgur de aynisini 2 dk once sordu. Neden arkadas oldugunuzu anliyorum simdi." dedi Melike.

"Qeeees" dedim. neden q ile yazdigimi sorarsiniz biliyorum. q ile yazdim cunku o an agzimdan kesinlikle 'K' olarak tanimlanamayan bir harf cikti. Neyse..

Sinifa bi goz attim. Acelya tiki arkadaslariyla konusuyo, tamam. Özgur uyuyo, tamam. Şamil telefonuyla oynuyo,tama- dur

Lan bi dakika. Şamil ders çalismiyor?? durun bunu '11-B'de ilkler' kitabima eklemeliyim. Şaka yapiyorum canim. Benim oyle bir kitabim yok. Tamaaaam var! Sinifta yasanan ilginc ve ilk olaylari yaziyorum. Simdi siz bana inek diceksiniz top diceksiniz ama bir noktada unutmamak onemli. Neyse gecelim.

Samil'in yanina gidip ne yaptigina baktim. Durun lan bu olaylar bir gun icin fazlaydi. Facebook'tan acelya'nin fotograflarina bakip dudagini yaliyodu. Ben bu cocugu doverim lan. "Bugun olmaz lan" dedim kendime. Sonra gecip sirama oturdum.

...

Son ders -özgur-

Son ders zili calinca guzelim uykumdan uyanip cantamdan hediyeyi cikardim. Hemen ayaga kalkip Melek'in yanina gidip "Al hediyen. şimdi baay bay" diye odunca sozler soyleyip geri uykuma daldim. Öyle demeyin ya kac gundur dogru duzgun uyuyamadim. Şu 9'lardaki kizi dusunmekten. Anca okulda hocalar ninni anlatiyodu-veya ders.benim icin ayni seyler-.

...

-Buğra-

Hediyeyi goturup "Yilbasin mubarek olsun." dedim. Yilbasin mubarek olsun mu? Kendimi rezil ettim. Oyle mi denirdi? Hayir. Off. Neyse ki kiz kikirdayarak hediyeyi alip yanagimdan optu ve yanimdan uzaklasti.

Abdullah gelip bi paket tutusturdu elime. Özgür'un hediyesiymis. Uyudugu icin verememis. Teallam.

Görke gelip bana aldigi hediyeyi verdi. Ayy acaba ne aldi merak ettim. "Sagol" diyip elinden hediyeyi kaptim. Cok odunsu olmustu. kiz göt olup donup gitti.

Arkami donup hediye kabiyla cebellesirken icindeki bardak dusup kirildi. Şimdi boku yedin sen bugra dedim. Hemen parcalarin topladim, posete

Koyup attim. Olum bardakta ne baski oldugunu bile goremedim. Lanet olsun bu dunya lanet olsun bu sevgi. özgur malinin hediyesini cantasina koyup Sirama gectim.

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin