Yeni Görl

548 17 0
                                    

Zil calinca Aceleyle üçüncü tostumdan arta kalan yarim ekmegi agzima soktum. Nefes boruma kaçtı. Öksüre öksüre cikarttim onu. Sonra agzimdan yere tükürüp ekmeği yumrukladim.

İyiki kimse yoktu kantinde. Karizmayi çizcektik amk.

Şimdiki ders cografyaymis. Şimdi bu kari susmaz bize öğutler verir. Çantamdan yanimda her zaman taşıdigim yastigi cikartip kafami siraya gomdum. Kac saat uyudugumu hatirlamiyorum ama kalktigimda 5. Dersteymişiz. Ögle arasi diye kaldirmis Buğra da zaten.

Spor salonuna indim Nebahat Hocaya espriler yapip esya vermeden voleybol topunu kaptigim gibi Buğra'nin kafasina attim. Tam isabet. Agagagaga diye anirdi ve fileyi kurup oynamaya basladik. Voleybolcu adamizz sonucta.

Saate bi baktim 12:50. Koşarak sinifa ciktim. Bugra arkamdan " Geberiyorum laan" Diye bagirsa da duymamazdan gelip kapiyi tiklattim-kirdim diyebiliriz-. Tarihci Fatma Hoca vardi. "Vaay özgür bey 3 ayda evrim gecirmissiniz, gec otur oglum" diyerek dalgasini gecti canim ogretmenim yaa :)) Beni cok seviyo biliyorum neyse....

Sirama dogru yardirirken daha once gormedigim bi kiz gordum. ohohoh fizigiyle Adriana'mla kapisir laan oyş gozlere bak. Neyse toparla kendini Özgür dedim kendime. Bu kiz isini tenefuste hallederim.

Bugra'ya baktim hayvan gibi Açelya'yi kesiyordu. Gecirdim bi tane keratanin kafasina: "Nabiyon la , kizi mi kesiyon abaza?" dedim. Döndu ve : " he yaram sen de mi kescen pic" dedi. " Yok kanka ben yeni geleni kesiyom" dedim. Bayagi da kesiyom dedim. Okul ortaminda Kibar olamam hic. Kizlar benim bu halime hasta.

Vee zil çalar..

SaçmalamasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin