one

1.3K 47 10
                                    

......M&M.Gdy zobaczyłam ich to pobiegłam do nich i ich przytuliłam.A oni odwzajemniali uścisk.
-Hejka jestem Marcus.(Umią polski)
-Hejka a ja jestem Martinus-powiedział Tinus.
-Chłopaki ja znam was jestem waszą fanką.Jestem Cassie Rieger a mój brat to Lukas i wskazałam na niego.Mogę zrobić z wami sobie zdjęcie.
-Tak oczywiście z wielką przyjemnością-powiedział Marcus.Chłopcy ustawili się.Zdjęcie wyglądało podobnie do tego.

mdy Lukas przyszedł z próby poznał się z Mac'em i Tinusem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

mdy Lukas przyszedł z próby poznał się z Mac'em i Tinusem.I zaprzyjaźnili się.

-Cassie mam coś ci do powiedzenia.-powiedział Lukas.
-Co??
-Przeprowadzamy się do...-uśmiechnął się.
-Trofors??-spytali z nadzieją chłopcy.
-Chłopaki skąd wiecie?!?!?!.
-Co???Przeprowadzacie się do nas!!!!!??!?!?!.
-Tak!!!!!!!.
Marcus wziął na ręce.A Lukas wziął Martinusa.
Trochę się zawstydziłam bo to dziwnie wyglądało😒😒😒.
Ale się cieszyłam,że będę mieszkać u chłopaków.
Zaczęły się koncerty a ja miałam Meet&Greet z M&M.Więc oglądałam koncert z kulis z Moimi BFF,czyli Sylwia Przybysz,Sylwią Lipką.Później weszły na scenę i były super.M&M wchodziło po Sylwiach.Gdy wyszli z garderoby wyglądali nieziemsko,lepiej niż na tych wszystkich zdjęciach z koncertów.Zapowiedziano ich i weszli na scenę.Ich głosy są nieziemskie.Później było Meet&Greet,kolejka była za pokój w którym był Meet&Greet. Ja byłam pośrodku tej kolejki,czekałam na tą chwilę 2 lata i tak już poznałam.Nadeszła moja chwila.Podeszłam do nich,przytuliłam ich,a Mac powiedział znów się widzimy.Zrobiłam sobie z nimi zdjęcie a Marcus pocałował mnie w policzek do zdjęcia.Pozostałe dziewczyny rzuciły się na mnie.Nagle ktoś mnie wziął szybko na ręce to był Marcus.
Uciekliśmy bocznym wejściem.
Marcus postawił mnie,po chwili przybiegł mój brat.Pożegnaliśmy się Marcusem i Martinusem.
Lukas wziął od nich numery telefonów a oni od nas i pojechaliśmy do domu.

Dedykuję ten rozdział Pichacu1,bo pisze super opowiadania o M&M.Pozdrawiam.

My crazy boys.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz