Zrobił to czego najmniej się spodziewałam...Pocałował mnie.
Zaczął delikatne(Jak to bliźniaki Gunnarsen😂)i a skończył bardzo namiętnie.
Gdy wylądowaliśmy Martinus uklęknął i wyjął czerwone pudełeczko i otworzył je a w środku była bransoletka w kolorze różowego złota z napisem M&A i spytał się czy będę jego dziewczyną?Martinus założył mi ją na ręke i mnie pocałował.
Potem zdjeliśmy te kombinezony i pojechaliśmy do domu.Gdy jechaliśmy taksówką Martinus złapał mnie za reke.
Gdy wyszliśmy z taksówki,otworzyłam drzwi.
Marcus poszedł się przebrać a ja siedziałam przy kuchennej wyspie,gdy ktoś złapał mnie od tyłu.
-Co tam myślisz?
-Co zrobić na obiad?
-Zamówić kebaba.
-Tak,jesteś dla mnie zbawieniem.
-Oki to ja pójdę zamówić.Tinus zamawiał kebaba a ja poszłam pooglądać telewizje.
Nagle jakiś ktosiek się do mnie przytulił.A tym ktosiem był Martinus.
-Kocham cię.
-Ja ciebie też.
-Może gdzieś w 4 wyjedziemy na ferie?
-No to był by fajny pomysł.
-Czekaj ja zadzwonię do Marcusa i się spytam czyby chcieli jechać.Mac😂
-Hejka brat chcecie jechać gdzieś na ferie?
-No właśnie o tym myślimy z Cassie.
-No to fajnie,bo właśnie z moim misiem przeglądamy oferty.
-Aaaaaaa udało się.
-No super.
-Oki to paa.
-paGdy skończylem gadać z Marcusem,Agata odbierała kebaba.
Zjedlismy kebaba,i poszliśmy do mojego pokoju by poprzeglądac oferty na narty.
-Ej może zrobimy Cassie niespodziankę i pojedziemy do Zakopanego.
-Cassie bardzo tęskni za polską,jedziemy?
-Pewnie,nigdy nie byliśmy w Polskich górach.
-Okej,to zamawiamy w Zakopanym.
-No dobra.Zamowilismy wszystko i obejrzeliśmy razem film.
W trakcie filmu zasnełam,gdy Martinus wyłączył film,rozłożył kanapę i przykrył nas kołdrą.Pov big mac💕(Hahahahha chodzi o Marcusa)
Wstaliśmy o 8.00,dzisiaj było tak zimno że Cassie trzęsła się.Razem założyliśmy bluzy nike.Wyszliśmy z pokoju,zakluczylismy drzwi i poszliśmy na śniadanie,na śniadanie zjedliśmy płatki.
Dzisiaj wracamy więc wróciliśmy do pokoju i się spakowaliśmy w 2 godziny.Poszliśmy jeszcze pospacerować po Oslo.
Gdy robiła się 16.00 wróciliśmy po bagaże i pojechalismy na lotnisko,bo w tą stronę lecielismy samolotem.
Dojechanie zajęło nam około godziny.
Gdy weszliśmy na lotnisko było pełno fanek...Maraton 1/5
CZYTASZ
My crazy boys.
FanfictionOna-trzynastoletnia dziewczyna,która ma super życie,ale gdy spotka ich jej życie będzie wspaniałe. Oni-tworzą razem duet,są bliźniakami gdy jeden z nich zobaczy ją kopara mu opadnie.