11. Bölüm: "Çöl"

144 8 22
                                    

11. BÖLÜM: "ÇÖL"

Bölüm şarkısı: Toygar Işıklı- Sardunyalar.

"En son sardunyalar da soldular.."

  İyi okumalar dilerim.

Yaşamak bazen zordu.

Yaşamak bazen anlamsızdı.

Yaşamak bazen tam anlamıyla çaresizlikti.

Çoğu insanın hayatının arka planında sürekli çalan bir şarkısı vardı. Her anında dinleyemese bile insan o şarkıyı, kafasının bir yerinde sürekli çalar dururdu. İşte Eflin Karaer' in, ablası Hande Karaer' le ilişkisi de böyleydi. Eflin' in şarkısı, Eflin' in notaları ablasıydı. Ablası kötüyken ve ona yardımcı olamayacak durumdayken bile ablasının desteğini hep hissetmişti, soyuttu, kafasının içinde çalıyordu notalar ama vardı işte.

Şu anda da konu ablasıyken ve o bir ölüyken bile sanki ablasının eli omzundaymış ve ona destek oluyormuş gibi hissediyordu.

Mektubu tutan elleri titriyordu Eflin' in. Yer sallanıyordu sanki. Zaman akmıyor, suskunluk büyüyor ve pişmanlık yine tüm hücrelerini yavaş yavaş ele geçiriyordu.

Barlas bir Eflin' in gözlerine, bir de elinde tuttuğu zarfa bakıyordu. Barlas' ı şu an izleyen biri onun Eflin için endişe ettiğini göremezdi gözlerindeEflin' in ablasının öldüğü gece hastanede de böyleydi Barlas. O kadar soğukkanlı davranıyor, o kadar tepkisiz bakıyordu ki.. Sanki bir katilin umursamamazlılığı vardı onda.

Emir koltukta oturuyor, ayakta duran ikiliyi seyrediyor ve o zarfta ne olduğunu en az onlar kadar merak ediyordu.

Emir, Barlas' a bir şeyler yapmasını  söyleyen bakışlarından attı ve içerideki sessizliği  Barlas bozdu:

"Eflin?" Usulca koluna dokundu. Kendine doğru çekti ve onu yönlendirerek yanlarındaki koltuğa oturmasını sağladı. Ardından kendisi de yanına oturdu.

Eflin hâlâ elindeki zarfa bakıyordu. Eflin' in zarfı tutan ellerinin titrediğini fark eden Barlas, zarfı onun elinden aldı. Eflin, Barlas' a baktı.

"Bu musun?" diye sordu Barlas. Sesini yükseltti. "Bu kadar güçsüz bir kadın mısın sen?"

Eflin, Barlas' a sinirli sinirli baktı. Durgun bakışları canlandı adamın sert sesiyle.

"Ben su getireyim," diyerek salondan mutfağa geçti Emir.

"Bu kadar aciz bir minik serçe misin?" diye yineledi Barlas, bu defa kadının kulağına fısıldayarak.

TEPKİSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin