5. Bölüm: "Acı"

262 17 2
                                    

5. BÖLÜM: "ACI"

Bölüm şarkısı: Sezen Aksu- Geçer.

Arkadaşlar, bundan sonra Sezen Aksu' nun parçaları neredeyse her bölüm olacak. Kurgu olarak da Sezen Aksu' yu çok kullanacağım, bol sahneler olacak. Olmadı, iki tane bölüm şarkısı koyarım, sevmeyenler olabilir çünkü.

Kurgu asıl bu bölümden sonra başladı gibi bir şey. Daha güzel sahneler olacak, kurgu kafamda tam olarak oturuyor.

İyi okumalar dilerim. Yorumlarınızı bekliyorum.

Yoğun hastane kokusu, kadının kendisini daha kötü hissetmesine sebep olurken, biraz önce kelimeleri kalbine âdeta hançer gibi saplayan doktorun söylediklerini tartıyordu kafasında.

"Üzgünüm fakat..." diye başlamıştı doktor. Bu cümleyi söylemek kalıplaşmıştı ona göre belki. Her gün, birçok kişi hayatını kaybediyordu yada birçok insan yaralanıyordu. Her gün defalarca onların yakınlarına aynı şeyi söylediğinden, alışılmış bir şeydi bunları söylemek ama karşı taraf için aynı şeyin mümkün olduğu söylenemezdi. "Ablanız, madde bağımlısı."

Kadının, o an vücudundaki kasların hepsi gerilmiş, kanı donmuştu. Böyle bir şeyin nasıl mümkün olduğundan çok, aynı evin içinde nasıl fark etmediğini düşünüyordu. Ablasının neden böyle bir şeye başvurduğundan çok, kendisinin çok kötü bir kardeş olduğunu vurguluyordu kendisine.

Doktorun suratına boş boş bakarken, aslında o ifadesiz suratın altında bir cinayet yatıyordu. Beynindeki kelimeleri, ruhundaki kendi kardeş sıfatını öldürüyordu.

"Çok uzun zamandır kullandığı söylenemez, en fazla iki- üç aydır kullanıyordur fakat bu onu iyice tüketmiş. Yanında siz mi kalıyorsunuz?"

Yavaşça başını sallayan kadını, doktor iyice bir süzdü.

"Bunca zamandır nasıl fark etmediniz, diye sormam gerek. Göz göre göre onun böyle bir şeyi devam ettirmesine müsaade mi ettiniz yoksa?"

Karşısında doktor sıfatıyla duran adamın, tam yüzünün ortasına yumruğunu geçirmek istedi. Böyle patavatsız insanların dünya üzerinde oluşu, diğer insanlara eziyetti. Ki, bu tür insanların cahil değil de, okumuş biri olarak böyle davranmaları acınasıydı.

"Bu sizi hiç ilgilendirmez fakat söyleyeyim, fark etmedim. Böyle bir şeyin olduğunu fark etmedim. Eğer etseydim, emin olun ki şu an sizin şu acınası kişiliğinizle muhattap olmuyor olurdum."


Bir süre kadına öfkeyle bakan orta yaşlı doktor, "Amatem' e yatırılacak, isteği olursa. Kararınızı bize bildirirsiniz," diyerek yanından geçti, kadının.

TEPKİSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin