Sabah okula elifle geldikten sonra ben kantine oda sınıfa geçti. Kantinden simit alıp sınıfa geçecegim sırada haşimin siyah bir arabadan indigini gördüm. Ona bakmamaya çalışarak sınıfa geçtim. Derse hoca girdikten sonra notlarımı tutmaya başladim. Arada elifle bakçeye geçtik.
-Ya bu hoca kafayı bana taktı
-Niye ki
-Ben ne bileyim bana taktı kafayı
-Bencede taktı, seni çok sevdigi içindir o takışı ' deyip güldüm . Gülerek kafamı çevirdigimde haşimle gözgöze geldik . Elinde sigarayla bana bakıyordu. Ondan yanaq kafamı çevirdim
-Elif hadi kalkalım artık
-Tamam' dedi ve sınıfa.çıktık.
Biz sınıfa geldikten sonra haşimgil de geldi. Haşimgil matematiki alttan ders olarak alıyorlardı. Ben elifle konuşurken sinan geldi yanımıza-Merhaba kızlar.
-Merhaba
-Alya seninle birşey konuşabilir miyim
-Tabi dinliyorum
-Şey ya ben edebiyatta bir konuyu anlamadımda bana anlata bilirmisin
-Tamam anlatayım.' anlattıktan sonra
hoca geldi bende derse döndüm. Matematik dersi bittikten sonra . Bende kitabı okumaya başladım. Birinin bana seslenmesiyle kafamı kaldırdım. Sinan.-Alya ben kantine gidiyorum istedigin birşey varsa alayım.
-Gerek yok, sagol. 'dedim.Kafamı çevirdigimde haşim bana sinirle bakıyordu. O sırada bir kız haşimin yanına oturdu.
-Aşkım ' dedi. Haşime baktkığımda o kıza gülüyordu.
-Efendim ' demesiyle öylece kaldım. Daha dün bana çıkma teklifi eden adam bu degildi sanki. Yanyana oturdular.Sinan geldikten sonra haşim ' buranın havası degişti' deyip sınıftan çıktı. Ögleden arasında bizim sınıfa tekrardan geldi. Sinan yanıma yine gelmişti. Yanıma gelmesini istemiyordum ama git de demeye utanıyordum. Elifle sinanı konuşturup kendim masama oturdum. Yanıma haşim oturdu.
-MaşaAllah alya ben hariç herkesle konuşuyorsun. Hani günahtı , bu yaptıgın ne şimdi' dedi. Ona cevap vermedim. Versemde anlamayacaktı, bana sinirliydi. Tam gidecegim sırada bilegimi tuttu.
-Ne oldu Alya, sohpetim sinan kadar iyi degil mi, begenmedin mi
-Bırak kolumu
-Hayır cevap vereceksin alya. Ayrıca benimle.konuşmuyorsan onlarlada konuşmayacaksın
-Ya bırak kolumu, herkes bize bakıyor.
-Umrumda degil. ' dedi o sırada sinan geldi
-Haşim bırak kızı
-Sanane lan, sana ne oluyor
-Sinan.sen karışma lütfen 'dedim olay büyümemesi için.
-Ama.Alya
-Karışma diyor sana oglum
-Yeter artık haşim ne yapıyorsun sen
-Hiç birşey
-Yeter artık haşim, neden bunları yapıyorsun, yaptıgın zaman eline ne.geçiyor.
-Neden mi yapıyorum 'deyıp guldü ve devam etti neden , çünkü
-Seni seviyorum ' diye bagırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ UNUTTUM
Spiritualité- Seni geri nasıl kazanabilirim bilmiyorum ama bana bir şans ver al yazmalım . -Geçmiş... Benim için geçip gitmiştir. Yaşananları ben unuttum. Bana yaşattıklarını unuttum. Senin içim gözyaşı döktüğüm zamanları unuttum. SENİ UNUTTUM....