NEDEN İNANMIYORSUN

2.9K 223 8
                                    

ARKADAŞLAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ARKADAŞLAR.MEDYAYA RESİM ATTIĞIMDA GÖZÜKMEDİGİ İÇİN.BURAYA ATACAGİM

-Alya beni bekle,  ne oldu sana ' deyip karşıma geçti.

-Birşey oldugu yok,  benim karşıma çıkma günah oluyor diyorum sana neden ısrar ediyorsun.

-Alya,  uzak duramıyorum  sende beni anlamaya çalış lütfen.

-Yeter kes artık oyun oynamayı,  ben sana evet dedigim zaman benim bir daha yüzüme bile bakmayacaksın

-Alya bunu sana kim söyledi

-Sanane

-Alya öyle birşey yok.  Ah alya ya herkesin söyledigine inanıyorsun ama benim söyledigime inan mıyorsun,  benim degerim senin gözünde hiç yokmu. 

-Tamam anladım ama sende beni anla benim seninle görüşmem günah.

-Tek sorun bu mu

-Evet,  yani

-Tamam hadi gel o zaman

-Nereye

-Camiye,  hoca bize dini nikah kıysın ' dedi gülerek.

-Dalgamı geçiyorsun

-Hayır,  dalga geçmiyorum,  ciddiyim ben.

-Haşim ya

-Alya tek sorunumuz bu,  eger bana tamam dersen şu anda hiç düşünmeden seni  ailemle tanıştırırım.  Alya ben sana oyun oynasam seninle evlenmek ister miyim.  ' dedi.  Bense ona sadece susarak cevap verdim.

-Alya biliyorum biraz hızlı oldu ama  sana kendimi başka türlü kanıtlayamam,  hemen günahada girmeyiz.

-Ben kendimi evlilige hazır hissetmiyorum.  Henüz 20 yaşımdayım,  okulum bitmeden  evlenmeyi düşünmüyorum. 

-Alya '.dedi sakin ses tonuyla.Ona birşey demeden gittim. Eve geldigimde kendimi tuhaf hissediyordum,. Gerçekten haşim hariç herkese inanıyordum. Ona güvenmek neden bu kadar zordu .
Ben odamda otururken annem içeri girdi.

-Alya seninle konuşmam gerekiyor kızım ' deyip yanıma oturdu.

-Dinliyorum anne

-Kızım bugün eve senin okulundan bir kız  geldi.

-Kim geldi anne

-Kızım o kız kızını uyar haşimden uzak dursun dedi hiddetle. Alya kızım sen yanlış birşey yapmazsın biliyorum ama o kız neden öyle birşey söyledi kızım

-Anne o kızı tanıyorum özlem benimle sürekli ugrasiyor.  Onlar haşim dedigi çocukla önceden sevgiliymiş.  Bir kere benimle haşim konuşmuştu onu gördü.kıskandı.

-Sen onun dedigi çocukla konuşuyor musun.

-Hayır yani evet bir iki kere benimle konuşmuştu.

-Alya,  kızım  lütfen yanlış birşey yapma.  İmanına zarar verecek davranışlardan uzak dur

-Tamam anne ' dedim.Annem gittikten sonra yataga uzandım. Yarın okul yoktu.  Rahat olacaktım,  haşimle karşılaşma korkum olmayacaktı.

SENİ UNUTTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin